Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkerert
Skrevet

uæhæ!

Nå er den her igjen. Blir ordentlig kvalm av meg selv når jeg tenker på byturen på lørdag. I tillegg er det mye jeg ikke husker. :cry:

Neste helg skal jeg på fjelltur. Ikke mer drikking på meg.

Gjest Donna
Skrevet

Kan man få angst av å drikke seg full? Hva får man da angst mot?

Skrevet
uæhæ!

Nå er den her igjen. Blir ordentlig kvalm av meg selv når jeg tenker på byturen på lørdag. I tillegg er det mye jeg ikke husker. :cry:

Neste helg skal jeg på fjelltur. Ikke mer drikking på meg.

Joda, det blir mer drikking.

Du glemmer det der neste gang.

Dersom du faktisk vil gjøre noe fornuftig derimot, så er det lurt å drikke med fornuft - gjerne mye, men ikke for mye i forhold til hva du tåler.

Det er mye morsommere å huske hva man har gjort og sagt, dessuten så er det ganske morsomt å feste oppegående, og ikke krabbe hjem.

Bortsett fra en gang iblant.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alle de tingene man har gjort/sagt, men som ligger som et vagt minne. Kanskje har man ikke gjort eller sagt noe som helst galt, men når ting er litt ulne er det vanskelig å vite. Jeg har våknet med fylle-nerver utenpå huden mange ganger, selv om det skjedd oftere før.

Skrevet

Hvorfor får dere så jævlig angst, egentlig?

Jeg har aldri hatt fylleangst. Og ja - jeg har vært full.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke, kanskje det er genetisk.

Jeg får generelt sett mye sterkere bakrus enn de fleste vennene mine, selv om jeg ikke drikker mere. Kanskje er jeg også litt for impulsiv og snakke-salig og værre når jeg drikker alkohol. Jeg har ikke hatt fyllenerver på et par år nå, noe som kanskje har noe med økt selvsikkerhet og modenhet å gjøre.

Jeg har også samboer noe som kanskje hjelper. Hvem vet? Jeg har jo ikke gjort noe spesielt dumt engang.. men likevel har jeg opplevd skikkelig fylle-angst. Jeg hadde ei venninde som hadde så ille fyllernerver at hun ikke våget seg utendørs en hel søndag. Men da var vi bare 18.

Skrevet
Vet ikke, kanskje det er genetisk.

Jeg får generelt sett mye sterkere bakrus enn de fleste vennene mine, selv om jeg ikke drikker mere. Kanskje er jeg også litt for impulsiv og snakke-salig og værre når jeg drikker alkohol. Jeg har ikke hatt fyllenerver på et par år nå, noe som kanskje har noe med økt selvsikkerhet og modenhet å gjøre.

Jeg har også samboer noe som kanskje hjelper. Hvem vet? Jeg har jo ikke gjort noe spesielt dumt engang.. men likevel har jeg opplevd skikkelig fylle-angst. Jeg hadde ei venninde som hadde så ille fyllernerver at hun ikke våget seg utendørs en hel søndag. Men da var vi bare 18.

Jeg gir faen og står for det jeg har gjort - i verste fall står jeg for å ha vært for full til å ha hatt kontroll :tunge1: - og ærlig talt...

Du blir ikke drept av å ha bæsja på leggen i fylla.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gir faen og står for det jeg har gjort - i verste fall står jeg for å ha vært for full til å ha hatt kontroll :tunge1: - og ærlig talt...

• 2 uker senere...
Skrevet

hehe... :ler::ler::ler:

Skrevet

blir aldri fyllesjuk og jeg har aldri opplevd fylleangst heller

Gjest LoisLane
Skrevet

Har opplevd det en gang, og det sitter i såpass at jeg ikke drikker noe særlig. Har ikke opplevd det hverken før eller siden, men det var IKKE morsomt! Hele verden var svart, klarer ikke å forklare den forferdelige sirupen jeg satt fast i. Det gikk heldigvis over!

Gjest Scarlet
Skrevet

Jeg blir svært sjelden fyllesyk, og har også svært sjelden fylleangst. Men når den først er der, er det helt jævlig!!

Gjest Scarlet
Skrevet

De få gangene jeg har fylleangst har det ingenting med å gjøre at jeg ikke står for det jeg har sagt eller gjort. Det er vel heller det at enkelte ting kanskje kunne ha blitt sagt eller gjort på en annen måte. Innholdet av det som kom frem går det an å stå for allikevel.

Skrevet

Fylleangst har jeg ikke, men jeg har angst for å bli fyllesyk.....og det blir jeg!!

:kvalm:

Gjest Tristessa
Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det å ha fylleangst - når snakketøyet går på autopilot er det jo ikke alltid like lett å huske alt en sier. :oops:

Gjest Lady-M
Skrevet
Kjenner meg godt igjen i det å ha fylleangst - når snakketøyet går på autopilot er det jo ikke alltid like lett å huske alt en sier. :oops:

hehe...kjenner meg igjen!

Jeg kan ha fylleangst i flere dager jeg. Ikke det at jeg har sagt og gjort så mye dumt, men bare det at jeg ikke husker så mye gir meg angst...

Skrevet

Fylleangst kan rett og slett være kroppen som jobber med å bryte ned alkoholen. Det kan gi hjerteklapp og kaldsvette og rastløshet og det oppleves som angst. Men det er en fysisk reaksjon. Det blir selvsagt ikke noe bedre hvis man ikke husker alt og føler at men har gjort eller sagt noe dumt,da. Da får man ordentig angst oppå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...