AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Jeg jobber i en butikk, vi er ca 10-11 ansatte. Dette er en møbelbutikken så det er noen av de ansatte som er såkalt produktansvarlige, dette innebærer at de skal holde litt orden for eksempel på madrassene. De får også 1000kr mere i måneden for det. I går så overhørte jeg en telefonsamtale mellom sjefen og mest sannsynlig de på lønningskontoret, nå skal se også få UB tillegg. Er ikke det feil at noen får det mens ikke andre?? Jeg har 100% stilling..... Anonym poster: ec3247a765fb36d2a341da6febeba1c2
Marsipan Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Såvidt jeg vet er det ikke nedfelt i arbeidstmiljøloven at man har krav på UB-tillegg, så dersom du ikke har noe om dette i kontrakten din må du vel bare gå til sjefen og kreve nye lønnsforhandlinger. Eventuelt organisere deg. Satsene til handel og kontor ligger her: http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=667 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå