Gå til innhold

Hjemme (på slaget) 48 timer etter oppkast/diare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min hadde tre "løse bæsjebleier" og to tilfeller oppkast fordelt på søndag kveld og morgenen i går. To bleier i går kveld var "litt annerledes", noe som vel er helt normalt når magen kommer seg etter et magevirus?? Litt slapp på søndag og formiddagen igår, ellers har allmenntilstanden og matlysten har vært fin. Ved evt bhgestart i morra (9.30) vil det være ca 43 timer siden siste oppkast, ca 38 etter de bleiene på kvelden igår. Hvis ting er normalt i dag og ingen av oss foreldrene merker noe ubehag, kan jeg sende han i bhgen imorra da?

Første runda med omgangssyken(?) her i huset, og jeg vil jo ikke sende han i bhgen for tidlig, samtidig som jeg heller ikke vil utnytte "sykt barn" dagene hvis han ikke er syk...... Ikke noe lett å vurdere syns jeg...

Anonym poster: 3d21c25827ae77102fdabe9db68cfa3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier 48 timer betyr 48 timer. Kan smitte andre selv om han virker frisk. *Livredd omgangssyke*!

• Liker 1
Skrevet

48 timer er 48 timer. Mye som er vanskelig å vurdere, men denne regelen er glassklar.

• Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

Da venter du til barnehagestart på torsdag. 48 timer som de andre skriver, 48 timer. I vår barnehage er det nå andre eller tredje runde med omgangssyken fordi foreldre ikke holder regelen. Det er kjedelig det.

Skrevet

Akkurat når det kommer til omgangssyke og barnehage, så vil jeg heller si en dag for lenge enn noen timer fort kort.

Anonym poster: 9e8c2bc95570d2a61f3b72bdeb7e3fff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...