AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Vi kjøpte leilighet for ett år siden, som vi stortrives i. Problemet er at jeg er blitt helt paranoid på små feil! Jeg så for eksempel at en bit av en flis på badet har skalet av, og andre små feil som gjør meg stressa. Det jeg bekymrer meg for er å ikke få solgt på grunn av disse feilene. Realistisk sett er det vel ikke krise, men jeg klarer ikke se helt logisk på det. Noen som har noen tanker/tips? Anonym poster: 946196ae5d8e87ef03536bfe36a5f0d5
Rubies_ Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Jeg forstår deg godt! Tenker ofte sånn om boligen min også :gjeiper: Å eie bolig er jo noe risikabelt, så mange ting kan skje. Jeg pleier bare å minne meg selv på at selv om at mange ting kan skje, er det også lite sannsynlig for at noe skikkelig jævlig skjer. Alle boliger får skader, og det fine er at det alltid går an å ordne! Dessuten har man jo forsikring om man skulle være virkelig uheldig.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Bra det ikke bare er meg Problemet er at jeg ikke klarer å slappe av her, jeg er konstant bekymret selvom det er mange år til vi skal selge... Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å slappe av, og ikke ta eventuelle bekymringer på forskudd :/ Anonym poster: aedde7fcc9aa77d4bec6afe292663067
Gjest Cuervo Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Ja, skjønner det godt. Jeg flytta selv til leilighet, og jeg ville fikse alle småfeilene. Det roet seg når det ble pent Ble endel små-oppussing.
Gjest Cuntzilla Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Jeg vet jeg får solgt denne boligen uansett, jeg tenker at prisstigningen i mitt område er uendelig mye høyere enn slitasjen på flisene. Og så tenker jeg at jeg skal bo her ganske lenge og synes litt mini-oppussing er gøy iblant, så jeg får fikset de småtingene jeg har lyst til å ta på en helg her og der når jeg får ånden over meg, og kommer ut på andre enden om noen år med en enda finere leilighet enn den jeg kjøpte 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Takk fortsatt tanker! Vi kjøpte ganske nyoppusset leilighet, så der raskt slitasje, litt stressende. Men vi får fikse småfeil etterhvert som de kommer, og nyte det å eie noe. Må blitt flinkere til det ;-) Og også her har prisene steget etter vi kjøpte, så satser på at det holder seg sånn Takk for innspill! Anonym poster: aedde7fcc9aa77d4bec6afe292663067
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Og autokorrekt ga litt mange feil ser jeg nå... Anonym poster: aedde7fcc9aa77d4bec6afe292663067
Marsipan Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Mannen min var som deg i mange år da vi kjøpte vår første leilighet. Og jeg holdt på å bli gal!! Vel og bra å ta vare på det man har, men hva er vitsen med å eie sitt eget hvis man ikke skal leve der? Slitasje blir det uansett, så det du bør tenke på er hvordan du ønsker å ha det med deg selv underveis 1
Zzyzx Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 Jeg var også litt sånn. Stressa over alt som ikke er i topp stand. Men rasjonaliteten kom seilende inn, og siden jeg ikke aner hvor lenge jeg skal bo her, så gidder jeg ikke leve for å ta høyde for noen småkroner i eventuelt salg. Så nå bryr jeg meg ikke så mye lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå