Gå til innhold

Har størrelsen virkelig ingenting å si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga var jeg på julebord, og skulle overnatte hos en god venn av meg. Vi har en utrolig god tone, ler å tuller hele tiden, men det er ingen romantiske følelser mellom oss. Uansett, vi lå i samme seng, bare skravlet å tullet før vi sovnet. Neste morgen, lå vi inntil hverandre, koste litt, lo, pratet, sov litt til osv. Etterhvert ble det litt mer heftig tafsing, jeg tror aldri jeg har vært så kåt før, men da han skulle ta frem... ja, du vet, ble jeg overrasket (og litt skuffet) over hvor liten den var! Jeg har alltid tenkt at størrelsen ikke har noe å si, så lenge mannen vet hvordan å bruke den :fnise: Og jeg har hatt menn i flere størrelser, det er ikke det.. Men den var så innmari liten.. Litt "stutt", altså (veldig) kort og tykk. Nesten som en julepølse! Jeg klarte ikke å tenke på noe annet, så det som begynte så bra ble bare rart.

Hva sier dere damer, er dette med at "størrelsen har ingen betydning" bare en myte?

Anonym poster: 96644c2cc90d6af908fa00cae2e09c16

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sexen man tenker på når man sier størrelsen ikke teller, ikke hva som ser best ut.

Anonym poster: d36a6ac8e3ff7a34881b50c6ea332262

• Liker 3
Skrevet

Det er sexen man tenker på når man sier størrelsen ikke teller, ikke hva som ser best ut.

Anonym poster: d36a6ac8e3ff7a34881b50c6ea332262

Nå er jeg ikke så opptatt av hvordan den ser ut, men jeg vil jo gjerne slippe å bekymre meg for at den skal "falle" ut....

• Liker 3
Skrevet

Burde du ikke prøve den før du uttaler deg?

Anonym poster: 1006d0c1d36ed7240d33a81e423f8cba

• Liker 10
Skrevet

Om den er på størrelse med en hestepølse eller på størrelse med en brystvorte har ingenting å si. Det er hvordan den brukes som er viktig.

Anonym poster: 2f4531a56269251fbcb076b1f7a5813c

• Liker 2
Skrevet

Jo, det har nok noe å si for de fleste, men det er ikke snakk om at man vil ha en giga erigrert penis på 25cm. De fleste menn har normal penis, og det med at str ikke teller gjelder ferdigheter. Det har 0 å si om han er liten som feks 12 cm eller stor som feks 25 cm hvis han ikke er god i senga.

Du legger kanskje merke til de som har en "pølsesnabb", men det burde ikke være et stort(høhø)problem så lenge han har ferdigheter på andre området....blir jo litt ekstra kjipt å ligge med en som er mikro OG dårlig i senga...

Anonym poster: dc4f62ec65561615ea5d54607d1f33f7

Skrevet

Jo, det har nok noe å si for de fleste, men det er ikke snakk om at man vil ha en giga erigrert penis på 25cm. De fleste menn har normal penis, og det med at str ikke teller gjelder ferdigheter. Det har 0 å si om han er liten som feks 12 cm eller stor som feks 25 cm hvis han ikke er god i senga.

Du legger kanskje merke til de som har en "pølsesnabb", men det burde ikke være et stort(høhø)problem så lenge han har ferdigheter på andre området....blir jo litt ekstra kjipt å ligge med en som er mikro OG dårlig i senga...

Anonym poster: dc4f62ec65561615ea5d54607d1f33f7

Hehe, du har nok rett! Skal sies at han var veldig god med hendene sine da.. ;) Jeg ble bare så.. tatt på senga ( :fnise: ) over hvor.. stutt den var!

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Størrelsen har selvsagt betydning, men det er ikke sikkert det er det eneste kriteriet en kvinne bruker for å måle en mann :)

I og med at de fleste menn er middels pluss minus så er det nok for de fleste kvinner av mindre betydning.

Hadde jeg vært kvinne hadde jeg åpenbart blitt skuffet om jeg hadde lyst på pikk og elskeren dro fram en tannpirker :)

Skrevet

størrelsen har alt og si for et godt sexliv. Den bør være hverken for stor eller for liten.

• Liker 1
Skrevet

Har vell litt med hvor trang jenta er og.

Gjør hun ikke noen som helst knipeøvelser syns jeg ikke hun kan bli skuffa om kuken er normal. Da er det vel kanskje han som burde bli skuffa, over hvor vid hun er.

• Liker 2
Skrevet

Har vell litt med hvor trang jenta er og.

Gjør hun ikke noen som helst knipeøvelser syns jeg ikke hun kan bli skuffa om kuken er normal. Da er det vel kanskje han som burde bli skuffa, over hvor vid hun er.

Det kan vel sammenlignes på den måten ja, at damer kan bli skuffet over liten kuk, mens menn kan bli skuffet over vid fitte. I dette tilfellet var det snakk om passe på så den ikke skulle falle ut for hvert eneste jokk, skjønner? Så kort var den..

Skrevet

Ja størrelsen teller. Liten penis møter vid fette så går det selvfølgelig dårlig. trang fette møter gigapenis kan også by på problemer.

• Liker 1
Skrevet

Her har det vel kanskje noe å si både at du i utgangspunktet ikke har romantiske følelser for ham (da blir i hvert fall jeg mer "kritisk" til alt som ikke er perfekt), og at du ikke har prøvd ut sex med ham. Jeg skal vel innrømme at jeg også tenker noe når mannen drar fram noe som er langt fra det "normale" (har møtt både store, korte og tynne..), men det trenger ikke ha noe å si. Jeg hadde et kortere forhold for mange år siden med en med ganske liten penis, og vi hadde bra sex vi... det var litt kjipt at noen stillinger var vanskelige/umulige å få til, men man kan jo gjøre andre ting, eller bruke leketøy hvis begge er åpne for det.

Anonym poster: fd098c5a890df78e3d5387e076651a1d

• Liker 1
Skrevet

Trodde heller ikke str betydde noe, men hadde visst være vært utrolig bortskjemt med eksen...

Men som de sier over; Går begge veier!

Anonym poster: f01215ff31bc98990ec6fc94cbd5b4c2

Skrevet

Sexen kunne vært bedre, men det var mest tull og fjas, samt at det var dagen derpå hvor begge to var meget reduserte. Forspillet var derimot magisk.. ;)

Gjest Tidssone
Skrevet

Alle størrelser teller. Pupper, lommebok, bil, hus, utdannelse osv.

• Liker 2
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Hva med "størrelsen" på hjertet?

• Liker 4
Skrevet

Julepølser eller sosisser?

Skrevet

Julepølser eller sosisser?

Er ikke sosisser veldig små og tynne? Denne var liten og tykk.. som en julepølse, delt i... 3?! :fnise:

Skrevet

Hva med "størrelsen" på hjertet?

Størrelsen på hjertet er selvsagt av betydning, og han har definitivt et stort hjerte av gull :) Jeg sier ikke at det er noe galt med liten pikk, jeg SPØR om hva dere andre mener, om størrelsen faktisk har stor betydning for dere?! For meg, i dette tilfellet, ble jeg bare litt overrasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...