Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av mann_86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags jobber søker du på? Har du utdanning? Og har du meldt deg inn i Manpower, NAV osv?

Skrevet

Påvirker angsten arbeidet ditt? I så fall bør du begynne der - med angsten, ikke jobben.

Anonym poster: 587546f8f0a7e9b23500b2add42d0e99

Skrevet (endret)
På 11.12.2012 den 12.24, ajohan skrev:

Hva slags jobber søker du på? Har du utdanning? Og har du meldt deg inn i Manpower, NAV osv?

.

Endret av mann_86
Skrevet

Men får du hjelp for angsten din. Det er vel kanskje det viktigste.

Selv så har jeg vært ute av arbeidslivet i 11 år grunnet sykdom, for og nå kunne komme meg tilbake til arbeidslivet så studerer jeg, så jeg får en utdanning, og det å kunne vise til at de siste 5 årene har jeg vært frisk nok til å gå på skole og gjøre det bra.

• 3 uker senere...
Skrevet

Det hjelper ikke melde seg på NAV og tro at noe skjer. Du må mase på dem. Få dem til å hjelpe deg med praksisplass, det kan være innfallsporten til en jobb.

Skrevet

Det hjelper ikke melde seg på NAV og tro at noe skjer. Du må mase på dem. Få dem til å hjelpe deg med praksisplass, det kan være innfallsporten til en jobb.

Når jeg fikk penger fra NAV så kunne de ikke ha vært mer ivrig med å få meg i jobb.

Skrevet

Når jeg fikk penger fra NAV så kunne de ikke ha vært mer ivrig med å få meg i jobb.

Men hjalp de deg med det? Ikke min erfaring..

Skrevet

Men hjalp de deg med det? Ikke min erfaring..

Min erfaring med NAV var at de kastet meg på arbeidssøker kurs og en haug med praksisplasser. Praksisplassene brukte NAV til å kunne få ekstra arbeidskraft gratis uten at de var på jakt etter nye ansatte, arbeidssøker kursene prøvde å lære meg ting jeg allerede visste, og når jeg fant jobb helt på egenhånd så tok NAV æren for det.

Vanvittig irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...