Gå til innhold

Pris rotfylling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere måttet betale for rotfylling av en tann?

Anonym poster: 04df64ce3c735d5ac42ce877283baf40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 3300 hos offenlig tannlege.

Skrevet

Kommer nok an på om du må til spesialist eller vanlig tannlege. Jeg betalte 4500 kr for rotfylling hos spesialist pga. jeg hadde flere røtter i en tann, og da kunne ikke min faste tannlege ta rotfyllingen..

Skrevet

Har nå vært hos tannlegen og renset og satt inn noe sånn antibaktrielt. Skulle komme igjen i morgen å gjøre det ferdig sa hun, men må det ikke gå lenger tid før man kan gjøre det helt ferdig? Jeg skjønner ikke helt, var ikke helt meg selv der jeg satt.. TS

Skrevet

Det kommer an på hvor komplisert det var.

Skrevet

Har nå vært hos tannlegen og renset og satt inn noe sånn antibaktrielt. Skulle komme igjen i morgen å gjøre det ferdig sa hun, men må det ikke gå lenger tid før man kan gjøre det helt ferdig? Jeg skjønner ikke helt, var ikke helt meg selv der jeg satt.. TS

Min er helt ukomplisert, men jeg har gått med antibakteriell ca en måned. Så var jeg forrige uke og skal gå til rett over nyttår. Slik at hun er sikker på at alt er helt ok før hun fyller igjen.

Skrevet

Det er ikke kompisert.. men alt jeg har googlet frem tilsier at det antibaktrielle en stund... :( Så det er ikke håp om at hun fyller igjen i morgen...? Så jeg kan bli ferdig med det, å leve lykkelig i alle mine dager? ;)

Skrevet

At det antibaktrielle må ligge en stund skulle det stå.. TS

Skrevet

Fikk pris på bl.a rotfylling hos tannlegen i dag, 3900,- for rotfylling, 1140,- for å åpne tann og 6500,- pr. krone.

Totalt kom prisoverslaget på 41 793,-!

Noe må gjøres med disse drømmeprisene som tannlegene opererer med...

Skrevet

At de setter antibaktrielt er sikkert bare for å hindre at det kommer bakterier ned i tannen din, for de rekker ikke å gjøre alt på en gang.

Skrevet

At de setter antibaktrielt er sikkert bare for å hindre at det kommer bakterier ned i tannen din, for de rekker ikke å gjøre alt på en gang.

Men gjør de det helt ferdig i morgen da? Eller må den greia ligge der en stund? Jeg skjønner ingenting, og har noe innmari tannlegeskrekk så vil dit helst færrest mulig ganger... TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...