Gå til innhold

Hvordan blir man interessert i en person på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre fora på nettet :)

Inspirert av de som vil skrive pm fordi de har en crush på en KGer :fnise:

Hva er greia der egentlig? Er det de gode argumentene til brukeren man blir interessert i eller bilder i bildetrådene? Eller andre ting :klo:

Ikke vondt ment altså. Jeg er bare nysgjerrig :)

Anonym poster: 1131bcf796e26f319ae551d2b66170d6

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Ikke noe hokkus pokkus det. Mange poster bilder, og har man en del poster så danner man seg et inntrykk av hvordan folk er også. På snikksnakk så blir også brukerne kjent med hverandre på et mer personlig plan, og da kan man fort bli litt betatt tror jeg.

• Liker 2
Skrevet

På et internettforum får du anledning til å følge den personen over tid, og du legger kanskje merke til at dere har mye til felles, både av meninger og interesser.

Jeg synes egentlig ikke det er så rart at det kan bli en tiltrekning ut av det, og at man kan få lyst til å møte det mennesket.

Fungerer vel ikke noe bedre om du møter en vilkårlig person ute på fylla... Da aner du ingenting om det mennesket på forhånd, mye mer sjansespill det, egentlig.

Anonym poster: 356c19abf4d8354e081c5079f3e11305

Skrevet

Been there, done that. Jeg likte en fyr ut i fra det han skrev, og bilde hans var meget pent. så jeg kontaktet han, og vips så møttes vi. Sykt random at vi bodde i samma by. Vi syntes begge var attraktive, så vi havnet i bingen samma kvelden (Det var sex som var ønsket fra begge sine sider) Vi hadde kontakt i flere måneder der vi hadde sex ganske ofte.. Men fyren var ikke helt god i hode, så jeg forlot han ganske tidlig. Han fikk selvfølgelig følelser å stalker meg enda. Så man kan møte på mye rart, er en grunn til at jeg holder meg langt unna nettdrating. Har aldri prøvd, kommer heller aldri til å prøve det. Det nermeste blir kvinnefomumet. Siste gang noen gang! Anbefales for noen, men det er mye rart der ute. HAHA!

Anonym poster: ce3a3a0cf95be928f7bf9a09cb9e26aa

Gjest Lillesiren
Skrevet

Ah, jeg blir så sykt nysgjerrig på hvem dere AB'ere er, og hvem dere har truffet :bond: !

Skrevet

Been there, done that. Jeg likte en fyr ut i fra det han skrev, og bilde hans var meget pent. så jeg kontaktet han, og vips så møttes vi. Sykt random at vi bodde i samma by. Vi syntes begge var attraktive, så vi havnet i bingen samma kvelden (Det var sex som var ønsket fra begge sine sider) Vi hadde kontakt i flere måneder der vi hadde sex ganske ofte.. Men fyren var ikke helt god i hode, så jeg forlot han ganske tidlig. Han fikk selvfølgelig følelser å stalker meg enda. Så man kan møte på mye rart, er en grunn til at jeg holder meg langt unna nettdrating. Har aldri prøvd, kommer heller aldri til å prøve det. Det nermeste blir kvinnefomumet. Siste gang noen gang! Anbefales for noen, men det er mye rart der ute. HAHA!

Anonym poster: ce3a3a0cf95be928f7bf9a09cb9e26aa

Kan jeg spørre om de er ganske nylig, i så fall er kanskje jeg personen som "ikke er helt god i hode":-)

Anonym poster: b9c98da452249f7fcaca7a7e74ded3f4

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg falt for skrivemåten...

Sendte en PM - som ble til mange PM, så litt feisbukking, telefoner og et møte.

Nå bor vi sammen og stortrives :)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo mange artige personer på KG; morsomme personligheter.

Men man kan jo lure på om de fleste er 100% dagdrivere som ikke gjør annet enn å henge på KG og kommentere.

Selv så her jeg kontorjobb og smugskriver ofte på KG noen innlegg av og til slik at jeg kan skrive til de fleste av døgnets tider.

Men jeg tenker liksom at mange av dem som er på KG ikke har jobb i det hele tatt så man blir jo litt skeptisk.

Skrevet

ts, det ser jeg ikke noe poeng med.

Man bør da ha såpass nettvett å vite at dette er et forum, ikke datingsider...

Hadde noen gått etter meg sånn ville de fått avskjed på blankt papir. Det blir feil arena å ymte frempå noe romantiske vibber på asså. :sno:

Skrevet

Hadde lagt merke til han på forumet, men kan ikke si jeg falt for han via det. Vi starta å spille WF, og så ble det facebook, skype, tlf, møter, nå reiser vi på vår første ferie sammen straks osv... resten vil tida vise :)

Skrevet

Det er jo mange artige personer på KG; morsomme personligheter.

Men man kan jo lure på om de fleste er 100% dagdrivere som ikke gjør annet enn å henge på KG og kommentere.

Selv så her jeg kontorjobb og smugskriver ofte på KG noen innlegg av og til slik at jeg kan skrive til de fleste av døgnets tider.

Men jeg tenker liksom at mange av dem som er på KG ikke har jobb i det hele tatt så man blir jo litt skeptisk.

Haha, nettopp dette tenker jeg også. Men jeg er jo litt av en catch og JEG henger jo her, så da må det være andre kule folk her også ;)

Anonym poster: ff743f0e6ccbe9e89dde9d5eb9110e9c

Skrevet

kule folk her er det, ikke pulefolk.... hihi

Skrevet

Jeg synes Lillepus virker søt og interresant :P

Virker? Hun er kjempe søt! La ut bilde for ikke så lenge siden i bildetråden. ;)

Anonym poster: 4fdb2a525734f813f9bbf00f22a3261d

Gjest tarandus
Skrevet

Vel, jeg falt for skrivemåten...

Sendte en PM - som ble til mange PM, så litt feisbukking, telefoner og et møte.

Nå bor vi sammen og stortrives :)

:rodmer:

Tenk så flott at KG finnes!

Skrevet

Det vekkes vel en interesse for hva personen skriver, på samme måte som man blir interessert i personer på andre steder. Hvis man er i samme tråder så legger man kanskje merke til personlighetstrekk man liker, eller at man har mye til felles osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...