AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #1 Skrevet 11. desember 2012 Flørten min, det hender fort jeg ikke hører fra ham på 1-2-3 uker, og til slutt får jeg en telefon eller sms om at han har vært opptatt med jobb, eller andre ting. Alltid skriver han hvor dårlig samvittighet han har for at han ikke sa i fra til meg, og bare lot meg sitte igjennom lure, i helga ble det en ny sånn greie, og da sa jeg bare "vet du hva, dette orker jeg ikke mer, vi bør ikke treffes mer, hade bra". Nå vil han ikke slutte å skrive, ringe,skriver at han angrer, jeg må gi ham en sjanse til osv. Han har aldri vært så pågående. Hvorfor gidde, hva feiler det? Han jobber sombilmekaniker, så det ville være rart om han var opptatt med jobb 24/7 i et par uker i strekk og ikke kunne ta telefonen når jeg ringte eller svare på en sms. Hva tenker dere? Anonym poster: e1f05065cb0ee450107ff1fe4e1b5dbb
Gjest Chin Skrevet 11. desember 2012 #2 Skrevet 11. desember 2012 Tenker at han syns det var greit å ha deg tilgjengelig for når han følte for selskap og driter i deg resten av tiden. 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #3 Skrevet 11. desember 2012 Ja det er min tanke også. Greit å bli kvitt ham, tenker jeg. Håper han slutter å mase. Anonym poster: e1f05065cb0ee450107ff1fe4e1b5dbb
Nettinettet Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Han kommer garantert til å komme med flotte fraser om hvor fantastisk du er og hvor mye han EGENTLIG har lyst til å være sammen med deg, og du kommer mest sannsynlig til å si greit, jeg gir deg EN sjanse til.. Og sånn går no dagan og åran og tiåran...... Jeg fatter ikke hvorfor kvinner ønsker å være i slike forhold og ikke ser sin egen verdi!
Envy Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Kjenner meg igjen, både fra hvordan jeg er blit behandlet, og ting jeg gjør selv. Er det en kar jeg er halvveis interessert i, blir andre ting prioritert foran. Nå skal det være sagt at det KAN faktisk være slik at man er så opptatt at man glemmer å svare, bruker lang tid, eller ikke kommer på å ta kontakt på ukesvis. Ukene mine flyr avgårde, og plutselig kommer jeg på noe jeg skulle sagt eller svart på for 3-4-5 dager siden. Det er fort gjort når man har mye jobbing, trening osv å holde på med. Ville likevel vært litt forsiktig. Han er nok interessert, men så veldig mye følelser ville jeg ikke satset på at det er inne i bildet.
Nettinettet Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Nå skal det være sagt at det KAN faktisk være slik at man er så opptatt at man glemmer å svare, bruker lang tid, eller ikke kommer på å ta kontakt på ukesvis. Ukene mine flyr avgårde, og plutselig kommer jeg på noe jeg skulle sagt eller svart på for 3-4-5 dager siden. Det er fort gjort når man har mye jobbing, trening osv å holde på med. Men hadde du truffet en mann du virkelig likte og ville bli bedre kjent med hadde du prioritert han og tatt deg tid til å treffe han, eller i det minste sendt han en melding om at du tenkte på han og gledet deg til å se han igjen.
Envy Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Men hadde du truffet en mann du virkelig likte og ville bli bedre kjent med hadde du prioritert han og tatt deg tid til å treffe han, eller i det minste sendt han en melding om at du tenkte på han og gledet deg til å se han igjen. Ja, men jeg har vært der også, at det faktisk har gått flere dager uten å ta kontakt/svare en mann jeg er oppriktig interessert i, fordi tiden har gått så fort mellom alle gjøremålene. Men jo, ville nok ikke latt det gått ukesvis uten å vise interesse i så tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 Tenker at han syns det var greit å ha deg tilgjengelig for når han følte for selskap og driter i deg resten av tiden. Ja, det er slik ting faktisk er. Anonym poster: 706ba6693e488a24a91febaafce3349d
makkapakka Skrevet 11. desember 2012 #9 Skrevet 11. desember 2012 han har vel hatt det for enkelt og du har funnet deg i det, og det er enten en utblåsning han trengte for å våkne opp for å se hva han mister, eller så skal han bare passe på at han får deg tilbake i "båsen" din så fortsetter han som før. Jeg hadde ærlig talt ikke gidda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå