Monimos Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Nå har jeg omsider bestemt meg for at jeg dropper halssmykke. Kjolen/kjolelivet er veldig pyntet i seg selv, så jeg tror det blir bra uten. Har veid for og i mot i flere uker, og vært veldig usikker. Har sett på masse smykker, og vurderte lenge å bruke et perlesmykke etter min bestemor, men fargen på perlene var liksom ikke helt riktig..... Ikke har jeg funnet noe "må ha" smykke i butikkene eller på nettet heller, så nå er avgjørelsen tatt: Ikke noe halssmykke! Hva med dere? Hva skal dere bære av smykker? Jeg skal ha små perleøredobber(det er masse perler på kjolen), men bortsett fra de og selvfølgelig forlovelsesringen så blir det lite juveler på meg.
verene Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Siden det er "stener" på kjolen og ikke perler, så velger jeg hovedsaklig strassmykker. Jeg skal ha to-rads perlehalsbånd, der radene holdes sammen av strasstener med litt mellomrom liksom, rundt halsbåndet. I tillegg skal jeg ha et enkelt strassarmbånd, og enkel strasspynt i ørene (ikke sånn som henger). Jeg skal ikke ha tiara, men sannsynligvis blomster i håret. Tror det blir fint jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 For meg blir det feil å kjøpe nye smykker til denne dagen. Jeg skal ha et gullhjerte som jeg har fått av sambo rundt halsen. Og det blir vel det eneste smykket i tillegg til forlovelsesring og giftering. Og sannsynligvis en tiara.
Fru Snurp Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal ikke ha halskjede. Vet ikke helt hva jeg skal ha av øredobber, men det blir noe lite og enkelt.
nessi Skrevet 9. mars 2004 #5 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal iallefall ha samme tiara som moren min bruke da hun giftet seg. Ellers tror jeg det blir et enkelt halssmykke med "flytende perler" og et par enkel perleøredobber. Jeg tror ikke jeg skal ha hverken klokke eller armbånd. Jeg har bursdag i mai, og jeg har tenkt at min kjære kan få kjøpe smykkene til meg til bursdagen min, så kan jeg kjøpe mansjettknapper og slipsnål til han når han har bursdag.
Lullu Skrevet 9. mars 2004 #6 Skrevet 9. mars 2004 For meg blir det feil å kjøpe nye smykker til denne dagen. Kan jeg spørre om hvorfor? Er noen "normer" som sier at man ikke skal ha nye smykker i bryllupet? Selv ønsker jeg kjede i halsen, et som sitter helt inntil. Gjerne et dominerende et. Syntes det er tøfft. Ønsker også armebånd i samme stil + tiara. Vet jo ikke hva slags smykke enda, for kjolen er ikke bestemt (Reiser til Brudekjoleformidlingen om 2,5 uker. Jippi!)
Scorpina Skrevet 9. mars 2004 #7 Skrevet 9. mars 2004 Kan jeg spørre om hvorfor? Er noen "normer" som sier at man ikke skal ha nye smykker i bryllupet?!) Må si meg litt enig...men man gjør jo hva en SJØL mener er riktig. Selv skal jeg "låne" øredobbene til bestemor (de er såre enkle med en safir i og noen diamanter - siden det er "diamanter" i tiaraen) I halsen tenkte jeg å ENTEN ha et "flytesmykke"....eller ingenting. Får se hvordan kjolen blir helt tilslutt.
Chiquita Skrevet 9. mars 2004 #8 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal ha (nytt) perlekjede, med tilhørende ørepynt og armbånd
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #9 Skrevet 9. mars 2004 Hei igjen. Jeg tror jeg ble litt misforstått. Jeg mente ikke at det var galt å kjøpe nye smykker til bryllupsdagen, men at jeg ikke kommer til å gjøre det. Jeg har lyst til å ha på meg et smykke som jeg har fått av sambo og som derfor betyr noe for meg. Jeg liker best litt enkle ting, og et lite enkelt gullhjerte i halsen holder for meg. Sannsynligvis blir det noen små gulløredobber også. Andre kan ha på seg akkurat hva de vil for meg. Vi blir sikkert kjempefine alle sammen, med eller uten nye smykker :-)
Scorpina Skrevet 9. mars 2004 #11 Skrevet 9. mars 2004 Hei igjen. Jeg tror jeg ble litt misforstått. Jeg mente ikke at det var galt å kjøpe nye smykker til bryllupsdagen, men at jeg ikke kommer til å gjøre det. Jeg har lyst til å ha på meg et smykke som jeg har fått av sambo og som derfor betyr noe for meg. Jeg liker best litt enkle ting, og et lite enkelt gullhjerte i halsen holder for meg. Sannsynligvis blir det noen små gulløredobber også. Andre kan ha på seg akkurat hva de vil for meg. Vi blir sikkert kjempefine alle sammen, med eller uten nye smykker :-) YES WE DO!!!!!!!!!!!!
Augustbrud02 Skrevet 9. mars 2004 #12 Skrevet 9. mars 2004 Av smykker hadde jeg perle-kjede med, perle-øredobber, perle-armbånd og perle-tiara. Også gifteringen da selvsagt. http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden3.jpg http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden2.jpg
Kalas Skrevet 9. mars 2004 #13 Skrevet 9. mars 2004 Jeg kommer nok til å satse på et fint strassmykke, samt små strassøredobber. Skoene mine har mye strass, så de er nesten et smykke i seg selv.
Arwen Skrevet 9. mars 2004 #14 Skrevet 9. mars 2004 Har kjøpt meg ett nydelig kjede som passer perfekt til kjolen (har desverre ikke bilde av det enda) Det er med både perler og noe strassgreier jeg aldri har sett før. Trodde det skulle bli for mye, men var akkurat passe stort. *fornøyd*
*Lene* Skrevet 9. mars 2004 #15 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal ha "kort" kjede med perle på, og perleøredobber. Intet annet :-)
Gjest Lompa Skrevet 9. mars 2004 #16 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal ha zirkon-øredobbene jeg fikk til jul,og prøver å finne et såkalt svevende smykke med en enkelt zirkon på samme størrelse som øredobbene. Smått og enkelt, og perfekt til kjolen min. Særlig ettersom det er små stener på sløret også.
skogeki Skrevet 9. mars 2004 #17 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal ha "kort" kjede med perle på' date=' og perleøredobber. Intet annet :-)[/quote'] :enig_animasjon: Jeg også! Har perler som "tema"...
magnhild Skrevet 9. mars 2004 #18 Skrevet 9. mars 2004 JEg skal ha en antikk elfenbenamulett med litt tykt slangegullkjede. Kjolen er i elfenben og gull, så jeg renger med at det skal gå greit...
Gjest Tex Skrevet 9. mars 2004 #19 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal ha tiara som jeg fikk av min kjære noen måneder før han fridde strass-smykke i halsen som jeg fikk den dagen vi ble kjærester diamantøredobber jeg fikk av ham for noen år siden og selvsagt forlovelsesringen min Jeg syns tanken om at jeg har fått det av ham betyr så mye..... I tillegg skal jeg ha min oldemors gamle brudebrosje som noe gammelt og lånt.
Isiselin Skrevet 9. mars 2004 #20 Skrevet 9. mars 2004 Jeg skal ha på meg forlovelsesring, et enkelt gullsmykke formet som et hjerte, med diamanter inni, øredobber i gull formet som hjerter med en diamant i hver og i de resterende tre hullene i ørene skal jeg ha enkle små gulløredobber. I håret skal jeg ha gullfarvet tiara og etterhvert får jeg vel en giftering også på fingeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå