Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og noen venninner skal på rundtur i USA til høsten, og skal derfor fly endel både til og innenfor landet. Har funnet alle rutene til en grei pris på restplass.no.

Men lurer på om det er noen som har erfaring med restplass.no når det gjelder fly? :) Er det typisk tilleggsavgifter på noe, spesielle regler man må være obs på osv? Eller er det bare og bestille, også er alt fryd og gammen? :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt der flere ganger, riktignok en stund siden sist. Kan ikke huske noen ekstraavgifter. Men det er bare å begynne en bestilling, men ikke fullføre så får du frem alt.

• Liker 1
Skrevet

Ok. Jeg har vært på en liknende tur som den vi skal på tidligere, og da bestilte vi via reisebyrå. Følte liksom det var tryggest når det var såpass lang reise, og mange flyturer som skulle bookes. Men det er kanskje like greit å ordne det på egen hånd..? :)

Skrevet

Om dere skal fort videre fra første stopp i USA så er det lurt at flybilletten videre er med samme selskap som du flyr til USA med, pga ombooking om dere skulle miste flyet videre. Om dere derimot skal være en stund på første sted, så trenger dere ikke tenke på det.

Restplass er jo et slags reisebyrå som samler tilbud fra de ulike selskapene, men de er ikke alltid billigst. Kan være lurt å sjekke priser andre steder også, for en flybillett med f.eks SAS er den samme uansett om den er bestilt gjennom SAS eller Restplass.

Skrevet

Takk for svar! :)

Vi skal være en stund på første stopp, så det trenger vi ikke tenke på da.

Har sjekket endel andre selskaper også, men akkurat her kom faktisk restplass ganske godt ut :)

Jeg måtte bare høre om det var "trygt" å kjøpe slike "store" billetter over nettet. Hehe.

Kom gjerne med erfaringer hvis det er noen flere som har noen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...