AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har fått invitasjon via Facebook (brudeparet er også venn med min mann). Men de har invitert bare meg? Vi har vært sammen i 12 år, gift i 10. Er usikker på hvordan tolke invitasjonen? Jeg tror ikke jeg vil reise i bryllup uten mannen min? Anonym poster: 5bb603ab31924f52b73f362e161f376e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Hvem sender bryllupsinvitasjon via Facebook? Om din mann er invitert kan da ikke vi svare på, du får spørre de på chatten på Facebook Anonym poster: 7d7eb1b7f489a88e847e5d417f9c3d84 7
kaprifolen Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 A) via facebook? Haaaaarryyyyyy.... B) står ikke navnet hans på invitasjonen er han ikke å regne som invitert! 4
Amens Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Høres veldig merkelig at ut at de inviterer via Facebook og kun inviterer deg. Det er en ganske sterk uskreven regel at man må invitere ektefelle. Tror jeg hadde valgt å ikke ta det så seriøst før det evt kom en skikkelig invitasjon i posten. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. desember 2012 #6 Skrevet 11. desember 2012 Om noen hadde gjort det via facebook, hadde jeg invitert alle på vennelista mi, for å understreke hvor dumt det er. Hadde bedt de invitere alle på sin liste også. 2
Pingting Skrevet 11. desember 2012 #7 Skrevet 11. desember 2012 Er det en ordentlig invitasjon dette, eller bare en beskjed for å gjøre deg (dere?) obs på datoen? 1
Petalouda Skrevet 11. desember 2012 #8 Skrevet 11. desember 2012 ja, for å gjøre dumme ting selv veier jo opp for andres dumheter .. kan vel hende at en fb-event passer deres stil vel? kjipt å disse folks meninger uten å egentlig ane hva som står bak
Petalouda Skrevet 11. desember 2012 #9 Skrevet 11. desember 2012 Er det en ordentlig invitasjon dette, eller bare en beskjed for å gjøre deg (dere?) obs på datoen? nemlig
Julibaby Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Mulig det er et sånt "bryllup nr 2" hvor man samler alle vennene til en mer løs samling:) Vet om flere som har hatt det, og da syns jeg ikke face-invite er såå rart. Kan du se hvor mange som er invitert? Hvis det er mange vil jeg tro det er en glipp og at han også er invitert? Er det dine venner? Du kan jo spørre neste gang dere møtes:) Kan også være et lite bryllup hvor det ikke er så tradisjonelt og de ikke legger så mye i det. Hvis det er din venninne er du kanskje bedt alene. Kan bli koselig det også
Petalouda Skrevet 11. desember 2012 #11 Skrevet 11. desember 2012 kanskje de ikke er venner med kjæresten/ mannen din på fb .. ?
Gjest lisha Skrevet 11. desember 2012 #12 Skrevet 11. desember 2012 Jeg hadde tatt det som en selvfølge at både jeg og mannen var invitert! som andre skriver, gå inn på eventet, og se hvem som er invitert. kan jo være at de ikke er venner på facebook med mannen din`? så kan du si til bruden, at VI gleder oss til å komme, og høre hva huns sier?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #13 Skrevet 11. desember 2012 Tror bare du er nødt til å utdype litt TS, her var det mye synsing - og det blir det med så lite info. Er det et arrangement eller en mail du har fått? og hva var ordlyden? Anonym poster: b66e9f6c948b0c62971365b0d6d31b97
kaprifolen Skrevet 11. desember 2012 #14 Skrevet 11. desember 2012 Jeg hadde tatt det som en selvfølge at både jeg og mannen var invitert! som andre skriver, gå inn på eventet, og se hvem som er invitert. kan jo være at de ikke er venner på facebook med mannen din`? så kan du si til bruden, at VI gleder oss til å komme, og høre hva huns sier? Og det er slik man blir sentrum i en klein tråd på kvinneguiden om den ubedte gjesten som brått dukket opp. 1
Dolce Skrevet 11. desember 2012 #15 Skrevet 11. desember 2012 ja, for å gjøre dumme ting selv veier jo opp for andres dumheter .. kan vel hende at en fb-event passer deres stil vel? kjipt å disse folks meninger uten å egentlig ane hva som står bak Enig. Siste bryllup vi var i, var invitasjoner sendt via "event" på Facebook. Ser ikke noe galt i det? På facebook-siden sto all informasjon, og vi så også hvem andre som skulle komme.
Gjest lisha Skrevet 11. desember 2012 #16 Skrevet 11. desember 2012 Og det er slik man blir sentrum i en klein tråd på kvinneguiden om den ubedte gjesten som brått dukket opp. tenkte jo at man snakket med brudeparet på forhånd da ikke bare dukket opp i selve bryllupet..
Gjest Adriane Skrevet 11. desember 2012 #17 Skrevet 11. desember 2012 (endret) Dette kunne fort vekk være oss. Altså - vi har ikke sendt invitasjoner på Facebook, men derimot sånn "save the date"-melding kan du si. Det er jeg som har sendt ut til alle, så for noen par har da den mailen gått til den parten jeg er venn med på Facebook (er ikke alle som er på Facebook en gang). Men selve invitasjonene, som blir sendt ut senere, sender vi i Posten - og da står jo begge/alle navnene på de inviterte der Edit: Jeg presiserte forøvrig i den mailen at formell invitasjon vil komme senere Endret 11. desember 2012 av Adriane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå