warlikeflipper6 Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Ja, lurer på hvordan man burde gå fram når man har funnet en man kunne tenke seg å bli bedre kjent med? burde man snakke sammen via telefon eller sosiale medier over lengre tid? møtes ganske fort face to face eller? Hvordan ville DU gått fram?
Gjest Wei Wei Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Jeg ville snakket på nettet i ca 2 uker for å bli bedre kjent og så møte ham face to face.
Pene sko... Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Treffes så fort som mulig. Gidder ikke å bruke lang tid på å chatte, koseprate og bygge opp forventninger for så å finne ut at vi ikke er på bølgelengde irl. Endret 10. desember 2012 av Pene sko... 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Jeg ville også ha møttes relativt fort. Om det er en person en har truffet på nett ville jeg likt å vite litt om han før jeg møtte han. Om jeg har møtt han tidligere synes jeg det er like greit å hoppe i det med en gang.
Gjest Mandalas Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Treffes fort. Det blir så lett forventninger fra begges side når man skriver på nett, for det er to helt ulike ting å ha kjemi på nettet og kjemi i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå