Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en ny krem og tenkte da fra Declor eller Md Formulation.. Jeg bruker nå Avène Clean-AC Anti-irritating Hydrating Treatment men siden Avene tester på dyr så vil gjerne prøve en annen :) og har hørt at Declor og MD skal være ganske bra.

Noen som vet om en som er bra? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk på jakt etter det samme så følger med :)

Jeg bruker en fra MD, men tenker å bytte siden den ikke har solfaktor. Ellers er det en veldig bra krem. Har solfaktor i foundationen, men er sikkert lurt å ha det i fuktighetskremen også?

Jeg har sett litt på denne: http://www.feelunique.com/p/Decleor-Aroma-White-C-Protective-Brightening-Day-Emulsion-SPF-15-50ml men har dessverre ikke prøvd den. Noen erfaringer? :)

Skrevet

Er du fuktfattig? Tørr? Viktig å vite for å anbefale deg noe:)

Jeg har kombinert hud som er fuktfattig. Jeg bruker decleor hydra floral emulsjon, og de dagene jeg føler jeg trenger mer fukt (mest om vinteren) bruker jeg decleor hydra floral cream, altså en tykkere versjon av samme kremen. Anbefaler disse:) dra innom en salong i nærheten av deg for å få prøver eller testet kremene før du kjøper noe. Og kjøp for all del på nett, jeg liker feelunique og cheapsmells som begge er trygge :)

Anbefaler også fuktmaske, selv om det ikke er noe du etterlyser her. Decleor hydra floral mask har gjort susen for meg iallefall.

Skrevet

Da må vi vite hvilken hudtype og gjerne tilstand det er snakk om :)

Skrevet

Md formulations moisture defense er min nyeste favoritt, men jeg har kombinert hud.

Anonym poster: 7a47e78bc2f42118dd97190e0e007f40

Skrevet

Jeg bruker Decleor Harmonie Calm Soothing Milky Cream og er veldig fornøyd. Jeg har kombinert hud som er sensitiv og fuktfattig :-)

Anonym poster: 8660c001ff9a2dc50a44103a7c05542c

Skrevet

Clarins Hydraquench Rich cream for very dry skin or cold climates.

Skrevet

Clarins Hydraquench Rich cream for very dry skin or cold climates.

Hold deg til det du kan. Hudpleie er det ikke.

Anonym poster: 36793ffbb56015a0bf5331db0c61eb23

• Liker 4
Skrevet

Decleor er veldig gode på å tilføre huden fuktighet!

Bruker decleor hydra floral krem (den på pumpeflaske)

og fuktighetsmasken i samme serie!! de er veldig gode :)

har tidligere slitt med en litt fetere hud, og da foretrakk jeg MD formulations :)

• Liker 1
Skrevet

Hold deg til det du kan. Hudpleie er det ikke.

Anonym poster: 36793ffbb56015a0bf5331db0c61eb23

Det ble spurt om vi andre visste om en som var bra og jeg nevnte den jeg selv bruker og er fornøyd med.
  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror jeg er fuktfattig .. tenkte å prøve noe fra Decleor :) Men tenkte å høre der de selger Decleor om hva de anbefale meg siden jeg er ikke sikker på åssen hudtype jeg har.. så får jeg ta å bestille det på nette :)

Skrevet

Anbefaler Decleors Hydra Floral anti-pollution krem. Bedre krem finner du ikke!

Den er fin til fuktfattig hud, da den gir huden fukt og ikke fett. Den er også fin hvis du sliter med tilstoppede porer og akneutbrudd. Den er absolutt verdt pengene.

Om sommeren kan du f. eks bytte til emulsjonvarianten (I pumpeflaske). Den er litt lettere.

Skrevet

Støtter lemonaid. De kremene er fantastiske! Jeg bruker emulsjonen hele året selv om jeg blir vilt tørr om vinteren :)

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg bruker Decleor Harmonie Calm Soothing Milky Cream og er veldig fornøyd. Jeg har kombinert hud som er sensitiv og fuktfattig :-)

Anonym poster: 8660c001ff9a2dc50a44103a7c05542c

Understreker. Er min favoritt i hvert fall, har bestilt DETTE settet til jul og var verdt hver krone. Man sparer mye på det i tillegg! De har et hydration sett til en litt lavere pris som også er verdt å titte på, men milky cream er etter min mening en mer "luksus" krem enn det hydra floral er. Om du reagerer veldig på essensielle oljer og diverse tilsetninger av planteoljer kan dermalogica også være et bra alternativ, men decleor er og forblir min store kjærlighet innen hudpleie :biggrin:

Skrevet

Kokosolje, ikke mer kombinasjonshudproblemer, ikke lenger rødflammete og av en eller anna grunn er de små flekkene jeg har psoriasis blitt borte. Og i tillegg er huden bebymyk 24 timer i døgnet.

Anonym poster: 1ead0c276d4776e6e9f2bf450944f4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...