Gå til innhold

Han hadde faktisk kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg var på høstfest på jobben for en liten stund siden. Jeg møtte en gutt der, har så vidt hilst på han tidligere. Vi flørtet hele kvelden og det ble litt klining ( klient siden dette skjedde på jobb og mange fikk det med seg, men begge hadde fått i seg en del alkohol..) ut på kvelden fikk jeg vite at han hadde kjæreste. Da jeg spurte han flere ganger Ila kvelden nektet han hver gang og jeg trodde på det.. Han ble med meg hjem.. Jeg sa nei til sex, men det var mye annet som skjedde.. Uka etter fikk jeg vite av noen andre at han hadde faktisk kjæreste.. Da jeg møtte han (på jobb) følte jeg at han latet som ingenting hadde skjedd.. Problemet er at jeg tror jeg kan like han litt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Han var faktisk mer på meg hele kvelden enn omvendt.. Han vet heller ikke at jeg vet at han har kjæreste.. Hjelp!!

Anonym poster: 8ab036160fd9bc29a26e8b541c0de6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke har noe problem med å være med en mann som har en dame, så kjør på. Men ikke kom å lag utallige poster om hvorfor han ikke forlater henne mens derer roter sammen.

Opp til deg om du vil være sammen med en som sier til deg at han er single mens du finner ut at han har dame.

Gjest Payandeh
Skrevet

Hva mener du med hjelp? Duden har dame. La ham og dama få være i fred. Er han kåt og villig til å være utro, er det hans sak. Ikke bland deg oppi det. Ha selvrespekt. Hans kjærlighetsliv kan råtne for alt du burde bry deg om. HVordan kan du i det hele tatt like en sånn fyr? HVorfor tror du at om det hadde vært dere to, så hadde han ikke klint med andre jenter? Skjønner ikke tankegangen på jenter. Bare... Ikke gidd.

• Liker 4
Skrevet

Hva ber du om hjelp til? Han har kjæreste! Gjør som ham og lat som ingenting har skjedd. Det virker ikke som at han er interessert i noe mer enn han fikk, så la det fare og ikke prøv å gjøre noe mer ut av dette.

Skrevet

Greit, jeg tar hintet.. Egentlig er jeg bare pissed.. Jeg var ganske full den kvelden.. Hadde jeg ikke trodd på han da han sa han ikke hadde kjæreste, så ville jeg ikke latt det skje noe den kvelden..

Men men.. Nå later jeg også som ingen ting og driter i han!

Skrevet

Finn ut hvem kjæresten hans er, fortell henne hva som skjedde, og glem deretter hele typen.

Anonym poster: 299591f335a0af65278ac582a8061dae

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...