Gå til innhold

Madrass til å ligge på gulvet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg leter etter en god madrass som kan legges rett på gulvet, ikke en rammemadrass, en hel seng, og sånne ting, men som kan brettes ut i hybelen når jeg har besøk. Har jysk i nærheten, det er mange timer til Ikea, så helst ikke linker dit :(

Anonym poster: c37068dd3cf71c7af7f57c39106924ae

Skrevet

oppblåsbar?

Skrevet

Jeg kom til å tenke på denne typen.

Jeg har overnattet på en sånn hos venner, og den var skikkelig god å ligge på.

:heks:

Skrevet

De tjukke luftmadrassene er goe ja, bare pass på at det ikke er for kaldt i rommet! Man klarer ikke å varme opp all lufta under seg, og det kan bli ganske kaldt fra undersiden :ler:

• Liker 2
Skrevet

Jeg kom til å tenke på denne typen.

Jeg har overnattet på en sånn hos venner, og den var skikkelig god å ligge på.

stilig,det var den jeg mente.Men hadde ikke tid til å finne den i mitt forrige innlegg

Skrevet

Jeg har noe lignende en slik luftmadrass som er linket til, og synes den er veldig kjekk.

Anonym poster: 6fe5ed0780746afac86510b5f20ff1eb

Skrevet

Anbefaler luftmadrass jeg også, som gjesteseng. Gjerne kombinert med en tynn overmadrass.

De med innebygget pumpe er ganske greie. Den til 499,. er stor og god til en person - og er ofte på tilbud hos jysk til 3-400,- Den har støpsel som settes rett i stikkontakten, og du kan velge om den skal blåse lufta inn i madrassen eller suge den ut. Samme med dobbeltsenga ved siden av.

Hvis kald luft er et problem, er det bare å kjøre ei vifteovn mot luftinntaket når den blåser seg opp, og så bruke flanellslaken. Men, madrassens velourtrekk kombinert med et varmt laken er tilstrekkelig til at det ikke kjennes kaldt - varmere enn i rommet. Jeg bruker luftmadrass i bilen, og det er ikke noe problem, og om det skulle bli det, forsvinner det av seg selv når romtemperaturen økes - og enda hurtigere om en tømmer lufta ut og fyller på ny, det er bare å vri på en bryter.

Skrevet

Anbefaler luftmadrass jeg også, som gjesteseng. Gjerne kombinert med en tynn overmadrass.

De med innebygget pumpe er ganske greie. Den til 499,. er stor og god til en person - og er ofte på tilbud hos jysk til 3-400,- Den har støpsel som settes rett i stikkontakten, og du kan velge om den skal blåse lufta inn i madrassen eller suge den ut. Samme med dobbeltsenga ved siden av.

Hvis kald luft er et problem, er det bare å kjøre ei vifteovn mot luftinntaket når den blåser seg opp, og så bruke flanellslaken. Men, madrassens velourtrekk kombinert med et varmt laken er tilstrekkelig til at det ikke kjennes kaldt - varmere enn i rommet. Jeg bruker luftmadrass i bilen, og det er ikke noe problem, og om det skulle bli det, forsvinner det av seg selv når romtemperaturen økes - og enda hurtigere om en tømmer lufta ut og fyller på ny, det er bare å vri på en bryter.

Hvis du tenker på Intex sin, så finnes den i en versjon med innebygd overmadrass også. Den er god å ligge på og isolerer samtidig mot kulden.

Skrevet

Ts her, luftmadrass er en kjempegod idèn, men det er bare et problem. Jeg har katt :( Som ikke kan være ute i de verste vinternetter nå.

http://jysk.no/soverom/madrasser/skummadrasser tenkte på noe slikt, fungerer det bra rett på gulv?

Anonym poster: c37068dd3cf71c7af7f57c39106924ae

Skrevet

Tjukke og myke, kanskje... Ellers er skumgummimadrasser ikke spesielt gode å ligge på rett på gulv. Det kan hjelpe litt med liggeunderlag eller teppe under, men best er det med tynn sengebunn. Du kan kjøpe sengebunn, og feste tre og tre planker på lister, for å heve den over gulvet. Hold segmentene sammen med stoffremser, hvis ikke de allerede er festet i hverandre med bånd. Da kan hele greia brettes sammen, og tar ikke mye mer plass enn madrass.

Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt den sammenleggbare gjestesenga noen linket til over her fremfor skumgummimadrass rett på gulv.

Skrevet

Skumgummimadrass rett på gulv er ingen god løsning. Da er sammenleggbar gjesteseng sånn ca. 259 ganger bedre. det vil jo for gjesten også være bedre å ikke måtte sove på gulvet når du skal ha katt tråkkende oppi samme rommet på natterstid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...