AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har i en lengre periode vært betatt av en på linja jeg går. Han er like gammel som meg (22 år) og vi liker hverandre tror jeg.. Uansett, det som skjer nå er at vi bytter på å ta kontakt. I starten pratet vi bare på skolen sammen, og nå prater vi bare på facebook sammen. Vi flørter, har blikkontakt, kødder med hverandre og ler med hverandre vær dag. De andre rundt oss kan merke at det er en spesiell kjemi i mellom oss. Men jeg merker at ting går veldig tregt, vi ser hverandre bare på studiet og vi kommer liksom ikke noe videre, og ja som dere sier» jeg kan jo bare spørre han om å finne på noe en dag»... Men problemet er at han sender meg varierte vibber. Den ene dagen snakker han masse med meg, mens den andre dager er han litt overlegen, og dette skjer gjerne de dagene jeg er med andre menn på Universitetet. Som sagt så har vi kontaktet hverandre 50/50 hele veien, så ingen har vært mer frampå en den andre, så det er positivt. Men vi har alltid brukt skolen som en unnskyldning når vi prater til hverandre, og det funker alltid som en god icebreaker. Men jeg tenkte jeg skulle bryte denne skoleunnskyldning-greia, så jeg sa hei til han uten å bruke en unnskyldning som skole, og jeg spurte han om hva han skulle i helgen. Han svarte, og sa at han ikke hadde noen planer, og spurte meg hva jeg skulle gjøre. Uansett, vi pratet og samtalen gikk videre.. Men uansett, så kom vi ikke noe videre. Det blir alltid en veldig seriøs prat som enten er om skole, eller så blir det bare masse tøys og kødd som ikke har noen mening. Det er så satans vanskelig å få oss på gli uten at det blir for desperat, jeg vil at det skal felle mest mulig naturlig men det skjer bare ikke.. Vi er begge like barnslige og liker ikke å ta kontakt først på facebook når vi prater til hverandre, selv om det noen ganger skjer. I dag hadde vi time sammen, og vi så ikke på hverandre eller snakket sammen, jeg kom for sent så jeg måtte sitte side ved siden til en annen fyr i klassen. Greia er at denne fyren er sykt morsom og sjarmerende, men han er ikke i nærheten så bra som han jeg faktisk liker. Uansett, jeg ble sittende med kompisen min og vi lo og fjaset hele tiden, og det så kanskje ut som vi flørtet.. Han jeg liker så ikke på oss i det hele tatt, og det virket som han IKKE skulle se på oss. Etter denne hendelsen har han oversett meg HELT på skolen.. Det virket nesten som han var litt snurt, eller lettere sur. Greia er at folk misliker denne fyren jeg liker fordi han er en veldig bedreviter og klyse sier folk, noe jeg er ganske uenig i.. Men det kan jo være sant, er vel mere jeg som er «lost in love» å overser det negative. Veldig mange opplever denne fyren som frekk og usikker, og folk som sier igjen til han opplever at han blir forferdelig tilbake til dem. Poenget er at denne fyren jeg liker er kanskje litt usikker på seg selv, og dette er noe som er svært trist. Lurer på om usikkerheten hans stopper oss i å bli bedre kjent med hverandre, og lurer derfor på om denne sjalusien hans kommer av det? Jeg vil beskrive meg selv som en pen jente( sier de andre) og er utadvent, og sliter ikke like mye som han med usikkerhet, selv om det hender i blant Vi skal på denne eksamensfesten om ikke så lenge, og lurer derfor på hvordan jeg skal tre fram? Vi har på en måte «avtalt» at vi skal dra sammen og evt henge sammen på byen etterpå, og tror at begge ser fram til denne festen. Greia er at han gjør meg litt usikker, han sier selv at han er en liten luring.. Men dette har han kun nevnt når vi prater til hverandre om studiet osv.. Med tanke på at han er så vinglete, og at han ikke drar samtalen lengre til at vi faktisk kan møtes det irriterer meg litt. Han har garantert skjønt at jeg liker han, men det skjer liksom ikke noe mer. Eller skjønner ikke menn at kvinner liker de når de smiler og flørter vær dag... Bør jeg være litt overlegen for å se om interessen hans blir sterkere? Bør jeg fortsette å prate med han, og evt vente i evigheter på noe som kanskje ikke kommer til å skje? Skal jeg gjøre han bevisst sjalu for å se om han blir konkurranse innstilt og derfor kommer løpende? Bør jeg bare gi faen i alt? Eller skal jeg kaste meg over han på denne eksamensfesten, og heller skylle på alkohol i ettertid? Dette er en fyr som er litt mystisk samtidig som det er spennende å prate med han. Samtale blir litt kleine i ny og ned, men det kan jo være fordi vi liker hverandre begge to. Og jeg synes det er litt befriende å prate med andre menn i en avslappende tone uten å virke sykt betatt. Det blir rett og slett en berg og dalbane følelsesmessigst. Jeg lurer på om usikre menn er umulig å hocke opp med? Og når jeg prater med han andre fyren så er jeg meg selv fult ut, og jeg merker at vi har en god tone. Er det han jeg egentlig passer best med uten at jeg selv vet det? Det er rett og slett kaos i hodet mitt akkurat nå.. HVA TROR DERE OM ALT DETTE? Vær dønn seriøs og ærlig. Takk å pris for at kvinneforumet finnes =) Sette pris på svar, da er dere fantastiske :D Anonym poster: 87345ee3fd302980d1d69ead758295c2
Peanuts Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Eller skjønner ikke menn at kvinner liker de når de smiler og flørter vær dag: Ikke alle som skjønner det nei, og man er aldri 100% sikker. Skal jeg gjøre han bevisst sjalu for å se om han blir konkurranse innstilt og derfor kommer løpende?: Du har vel sett at dette ikke virker? Når du satt med han andre, ble han sur/overlegen. Så dette er nok ikke lurt. Bør jeg fortsette å prate med han, og evt vente i evigheter på noe som kanskje ikke kommer til å skje?: Fint mulig å ta initativ selv vist du mener det går for sakte, og eksamensfesten kan være en fin plass til å ta initativ ja. Endret 10. desember 2012 av Peanuts
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Ja, det blir vel feil å prøve å gjøre han sjalu.. HAHA! Men synes det er rart at ikke han tar det videre om han liker meg, noe jeg tror han gjør.. Jeg vet ikke om eksamensfesten er en god plan, da er jeg garantert full og overfølsom.. Jeg kommer til å bli så lei meg om han avviser meg! Hvordan gå frem da med bakgrunn av at vi begge er litt feige og bakpå. Er det lurt å hele tatt prøve når interessen er så ustabil nå? Og hva mener du, virker han usikker eller mere uinteressert`? Anonym poster: 6db873aa8df5b07448219c24b6a15a3e
Peanuts Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Når han ser du snakker og har det trivelig med andre gutter, oppfatter han nok dette som at du flørter med dem. Han blir usikker på hvor han har deg, og blir overlegen for å distansere seg fra dette. Er nok et tegn på at han liker deg godt. Ikke alle er like gode til å forstå flørting og hint, og usikkerheten/tvilen om at det kanskje bare er vennskap du er ute etter holder nok han tilbake i å ta initiativ. Alltid skummelt å være den første til å ta initiativ, spesielt om man er usikker på både seg selv og situasjonen. Vis du ikke vil spille alle kortene dine på engang, og ønsker at ting skal gå litt raskere mellom dere må du nok flørte mer/ tydeligere.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #5 Skrevet 11. desember 2012 Når han ser du snakker og har det trivelig med andre gutter, oppfatter han nok dette som at du flørter med dem. Han blir usikker på hvor han har deg, og blir overlegen for å distansere seg fra dette. Er nok et tegn på at han liker deg godt. Ikke alle er like gode til å forstå flørting og hint, og usikkerheten/tvilen om at det kanskje bare er vennskap du er ute etter holder nok han tilbake i å ta initiativ. Alltid skummelt å være den første til å ta initiativ, spesielt om man er usikker på både seg selv og situasjonen. Vis du ikke vil spille alle kortene dine på engang, og ønsker at ting skal gå litt raskere mellom dere må du nok flørte mer/ tydeligere. Tusen takk for svar. Jepp, det skal jeg nok gjøre. Har allerede pratet med han på facebook i dag. Har kommet så langt i " fasen " at vi allerede har begynt å prate om vært tidligere forhold til hverandre. Jeg skal nok flørte litt mere med han ettervært.. Gleder meg til eksamensfesten, håper det skjer noe da :D Anonym poster: 6db873aa8df5b07448219c24b6a15a3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå