Gå til innhold

Når spiser dere middag?

66 stemmer

1. 1. Når spiser dere middag?

• 2-tiden eller tidligere
      0
    • 3-tiden
      2
    • 4-tiden
      12
    • 5-tiden
      16
    • 6-tiden
      12
    • 7-tiden
      8
    • 8-tiden
      13
    • 9-tiden eller senere
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv spiser jeg middag ved 4/halv 5-tiden, og har inntrykket av at mange synes dette er tidlig..? Når spiser dere middag?

Anonym poster: 38a597ef40a9acc243dcbc300daee131

Anonym poster: 38a597ef40a9acc243dcbc300daee131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns 4-5 tiden er litt tidlig. Er nok litt amerikansk av meg. Syns middagen smaker best på ettermiddagen/kvelden. Men noen ganger lager jeg mat i 4-5 tiden om jeg er veldig sulten. Det kommer helt an på. Har ingen "regler" på slikt. Bare tar det når jeg føler for det. :)

Skrevet

Spiser middag i 6/7-tiden. Jeg kjenner mange som spiser middag samtidig som deg.

Gjest Athena89
Skrevet

Jeg spiser middag rundt 22-tiden.. Men så er jeg nylig flyttet tilbake til Norge fra Spania, så er godt tilpasset spansk kultur :)

Skrevet

Her spises middag i fire-halv åtte-tida, avhengig av jobbing (turnus) og barnas aktiviteter.

Skrevet

Jeg spiser middag rundt 22-tiden.. Men så er jeg nylig flyttet tilbake til Norge fra Spania, så er godt tilpasset spansk kultur :)

Når legger du deg da?

Anonym poster: 9fd16bc31355b9e6934a14db2ce934e2

Skrevet

Alt fra 18.00-21.00, gjerne senere hvis det er helg.

Skrevet

Mellom åtte og halv ti.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvert måltid er middag! Jeg har middagsmat til alle måltider!

• Liker 3
Skrevet

Som regel rundt kl. seks, men ofte litt senere og.

Skrevet

Vi har 24-timersklokke i Norge altså. 1, 2, 3 osv. er midt på natten.

Vi spiser middag 17.30.

Anonym poster: bc843bb9a1210b5590009391557b1f1c

• Liker 1
Skrevet

Vi pleier spise middag rundt kl. 17. Det fleste jeg kjenner spiser også da, bortsett fra en familie som spiser i 14-tida.

Men dere som spiser middag så sent som 20-22 på kvelden, hvilket måltid har dere før middag og når?

Skrevet

Mellom 18 og 20.

Skrevet

Rundt klokka 20. Av og til senere.

Anonym poster: 13e123bbd4fa6b35a1fe4bae764ae43f

Skrevet

Er som regel skrubbsulten etter jobb så da blir det middag i 16-17-tiden. Å vente til mye senere er fysisk umulig, ja jeg kan spise et par skriver etter jobb og lage middag senere men magen er så vant med middag i den tiden så jeg bli bare sulten igjen etter kort tid, det vet jeg av erfaring :) I helgene hender det at vi spiser i 18-19 tiden og da sliter magen min :P

Anonym poster: ca0fb00abdecccd52c09bf8421c9ad1e

Skrevet

Vi spiser mellom 20 og 21. Når vi kommer hjem fra jobb tar vi oss noe kjapt og slapper av litt, leser avisa, gjør litt husarbeid og så koser vi oss med middagen senere. Orker ikke å stresse med middagslagingen, det er mye hyggeligere å lage (og spise) middag når man ikke er sliten og stressa.

Skrevet

Kommer an på når jeg er ferdig på jobb, men sjelden før 17.00, og som regel ikke seinere enn 20.00.

Skrevet

Varierer VELDIG! Alt fra klokka 4 til klokka 8 .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...