Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BC-jenta
Skrevet

Jeg leter etter en beige leppestift, men finner aldri den PERFEKTE. Den skal ikke være for lys beige, og gjerne litt skimmer i. Den skal være matt i fargen og kremet i konsistensen. Husker HM hadde noen sinnsykt fine av disse på slutten av 90-tallet, men de finnes jo ikke nå lenger. Tips mottas med takk!!! Det er viktig å presisere det ikke skal være rosaskjær i fargen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IsaDora har vel noen. Og Gosh.

Skrevet

YSL Rouge volupte nr1 har en fin nude/beige farge:)

• Liker 1
Skrevet

MAC har mange.

Anonym poster: 70e68decdc7a45960445ad2b9f17a04f

Skrevet

Beige leppestifter kalles for "Nude leppestift", du kan gjerne spørre en i betjeningen :)

Selv bruker jeg en fra merket Gosh med fargekode 134 Darling. Veldig fornøyd!

Gjest BC-jenta
Skrevet

YSL Rouge volupte nr1 har en fin nude/beige farge:)

Akkurat den er kjempefin på mange, men ikke på meg! Må ha litt mer bronsefarge i den tror jeg. Men en bra leppestift - absolutt!!!!

Skrevet (endret)

Beige leppestifter kalles for "Nude leppestift", du kan gjerne spørre en i betjeningen :)

Selv bruker jeg en fra merket Gosh med fargekode 134 Darling. Veldig fornøyd!

Den er steinfin! Selv har jeg Mac Cosmetics Creme de Nude som favoritt. Endret av Gjest
Skrevet

Er Creme de nude like lys som Darling fra Gosh? Den ser jo ut som dekkstift........

Skrevet

Er Creme de nude like lys som Darling fra Gosh? Den ser jo ut som dekkstift........

Ja, like lys, men mer i beige og ikke i rosa.
Skrevet

Uff da har jeg nok bommet...men bestillte en haug nude leppestifter fra NYX også, får håpe ihverfall en av de er brukanes.

Skrevet

Du, jeg har sett den kle forskjellige hudtoner, så du må i det minste gi den en sjanse.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Liker nude liplineren til Chanel. Den er ikke akkurat nude, men det er en sånn farge du kan pynte opp eller ned etter eget ønske og etter applikasjon. Ofte er det nok å bare pudre ned leppene kombinert med en lipliner. Har man pigmenterte lepper fungerer egentlig svært få nude farger uansett - å gli en brukt pudderbørste over leppene fikser det, bare sånn for å tipse folk :)

Den der darling fra Gosh har jeg aldri likt, og dessverre liker fjortiser å misbruke den... #likansikt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...