Gå til innhold

Hvordan style denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du stylet denne kjolen: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/elise-ryan-555/sequin-bandeau-mesh-dress-555169-80/ ? :) Tenker på strømpebukse, veske, sko og tilbehør? Anledningen er julebord med forch og narch sammen med gode venner. :) Er 18 år gammel. Paliettene er litt mer gull enn de ser ut som på bildene. En fin blanding av gull og sølv.

Og hva ville du gjort med hår/sminke? Har mørke øyne, hår til nedenfor puppene som er brunt. :)

Anonym poster: b429ee85fe6b8d9b27fcb44360f5df68

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena89
Skrevet

Jeg ville brukt en vanlig tynnstrømpebukse, dressjakke og enkle svarte sko med høye hæler.. Løst hår og kanskje flott veske med farge for å stæsje opp litt :)

Skrevet (endret)

Jeg ville brukt en vanlig tynnstrømpebukse, dressjakke og enkle svarte sko med høye hæler.. Løst hår og kanskje flott veske med farge for å stæsje opp litt :)

Evt slike krøller som er nederst. Skal se om jeg finner bilde, men er sånn typisk julebord-frisyre :fnise:

Noe ala slik

578109-9-1260046289712.jpg

Endret av adele.bethune
Skrevet

Takk for svar jenter. :laugh:

Tror dere det hadde blitt penest med hudfarget eller sort strømpebukse?

Skrevet

Ikke bruk strømper! det gir så kunstig glans og er krise hvis det ikke er heeeelt rett farge på dem. De varmer uanset ikke noe særlig. smør deg heller inn med en god selvbruning :)

Anonym poster: e66af455aeb86afac0bc35de310d2d2a

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar jenter. :laugh:

Tror dere det hadde blitt penest med hudfarget eller sort strømpebukse?

Svart, uten tvil!

Skrevet

Ikke bruk strømper! det gir så kunstig glans og er krise hvis det ikke er heeeelt rett farge på dem. De varmer uanset ikke noe særlig. smør deg heller inn med en god selvbruning :)

Anonym poster: e66af455aeb86afac0bc35de310d2d2a

Nå fikk du en +1 av meg, men det var feiltrykk.

Det blir jo veldig nakent uten strømpebukse. Spesielt nå på vinterstid. Bedre med et tynt lag med strømper, enn bar hud.

• Liker 4
Skrevet

Hva med en svart, enkel overdel. Transparente, skinnende strømpebukser.

Røde pumps. Svart, enkel, liten veske.

Rød leppestift. Lite/eller ingen rouge. Mellomgrå/eller lysgrå sotede øyne, med litt sølvshimmer enten ytterst eller innerst. Og noen sølvsmykker til!!

:sminkedokke:

Skrevet

Lys, matt strømpebukse så lik din egen hudfarge som du får tak i :) H&M har stort utvalg hvertfall.. Eventuelt selvbruning som noen over nevnte.

Hvis du skal ha svart blazer over burde du også ha svarte pumps. Da synes jeg røde lepper hadde vært kult, og mørk øyesminke. Ville også hatt et smykke til og håret ned slik at det ikke blir så nakent rundt halsen :)

Skrevet

Jeg ville nok hatt en sort blazer, strømper (usikker på sorte eller matte, blanke), avslappet hår og fokus på øyensminke. Smykke i halsen.

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!

Skal ha meg en shoppingrunde før helga, får se om det blir sorte eller lyse strømpebukser. Føler meg ikke komfortabel uten dessverre, kjolen er ganske kort, og gradestokken peker også nedover.. :)

Tenkte bare å rette håret, ala noe modellen har, mørk skygge, falske vipper og en lys/naturlig leppestift. Tror det blir penest med sorte pumps til, så går for det. Litt usikker på veske og tilbehør enda (er det stygt om jeg går med store perler i ørene?) og om jeg skal gå for gull eller sølv på tilbehør!

Skrevet (endret)

Jeg vil faktisk foreslå tette/opake sorte strømpebukser og sorte pumps, og en liten nett cardigan/bolero (kanskje noe liknende som denne) i stedet for en blazer. Sotede øyne og lyse/naturlige lepper høres fint ut:) Gull tilbehør kan bli bra, det frisker opp litt, og kanskje en hårfrisyre lik dette.

Endret av Nanne70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...