verene Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Jeg jobber med borplanen nå, og er litt i tvil om sammensetningen på hovedbordet (vi skal ha E-bord). Det er jammen ikke så lett å få alt til å gå opp når noen av foreldrene er skilt og har nye partnere. Jeg har kommet frem til følgende sammensetning, og lurer på om dette er passende? brudens fars samboer - vår datter (som da er 1 år) - brudgommens mor - brudens far - bruden - brudgommen - brudens mor - brudens mors samboer - brudgommens far - brudgommens farfar. Grunnen til at jeg har satt det opp slik, er flere. 1: Vi vil ha med oss datteren vår, og har ingen andre barnevakter tilgjengelige. Min svigermor vil gjerne ta seg av henne under middagen. 2: Jeg vet at brudgommens far egentlig skal ha min mor til bords, men hans far igjen er av den sjenerte, litt "sære" sorten, som sannsynligvis vil trives bedre om han får sitte med sin sønn. Men så er det min mors samboer da.. Bør han sitte helt ytterst på hovedbordet slik pappas samboer gjør, eller er det greit at han har mamma til bords siden svigerfar og hans far "har hverandre" til bords, om dere skjønner...? Hva tycks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå