Gå til innhold

Tror katten har gjort fra seg en plass hun ikke burde.. Men hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går rundt på stua lukter det avføring, men jeg finner ikke ut hvor det kommer fra! Jeg har lett over alt, og det stinker skikkelig. Det er ikke fra kattedoen heller, den lukter bare ekkel falsk blomsterlukt..

Hvor gjør katter fra seg om de ikke går i kattedoen? Burde jeg dusje katten i tilfelle hun går rundt med avføring i pelsen? Da blir hun ikke blid på meg...:P

Anonym poster: 3a630aa726614a25e92f9bc7261bf625

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Vel, dusjer du katten hver eneste gang den har gjort fra seg? I tilfelle den har avføring i pelsen..?

Det har den nok uansett, de slikker seg jo i rumpa og så resten av pelsen etterpå :danse:

Katter kan gjøre fra seg nye steder pga stress eller som en protest mot noe, f. eks noe nytt, en endring.

Skrevet

Ja, hun har tidligere tissa OPPÅ meg fordi vi nettopp hadde flyttet.. Kanskje det er fordi naboen har fått hund, det merket hun med en gang.

Og nei, jeg dusjer ikke katten hver gang hun gjør fra seg;) Det lukter diaré, derfor jeg tenkte at det kanskje er smurt utover pelsen. Unner henne ikke å vaske det bort selv. Men jeg luktet på henne, og hun lukter ikke noe rart. Heldigvis. Gud, det lukter helt forjævli, hjelper ikke å lufte..

Skrevet

Never mind, fant det.. På samboerens genser på badet. Oh well, han er ikke noen klesentusiast, så han merker sikkert ikke at den forsvinner :fnise:

Stakkars pusen. Håper hun klarer å leve med at det bor en hund ved siden av :/ Liker ikke at hun er stressa.. Kommer ikke på noe annet det kan være heller..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...