Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt et problem med leppene mine over 2 uker.. De er tørre, sprukne ( strekker jeg leppene helt ut begynner jeg å blø i en sprekk) de er hovne, og ikke minst så svir det og er ubehagelig. Jeg er en person som alltid pleier å bruke mye leppomade (har en stor kjærlighet til eos) men det virker ikke som det hjelper?! Det hjelper når jeg har den på, men om morgenen, så er de sprukne, store og røde igjen.. :(

Noen som har noen tips til meg?

Anonym poster: 4909a1cd75e2513ebc0d67f45d17d2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne fra Md formulation er den beste jeg har prøvd. Gir godt med fukt til tørre lepper.

Anonym poster: 446776f823a96eed4a7bb0b2e2442947

Skrevet

Clarins Instant Light virker veldig bra på meg

Skrevet

Man kan fort bli avhengig av leppepomade, med det som resultat at man MÅ smøre seg hele tiden for å ikke sprekke helt opp. Det høres litt ut som du har det problemet, iom at det er morgenen du sliter mest, når du ikke har smurt siden om kvelden.

Et annetn tips er å unng å smøre deg før du går ut. For mye fuktighet i leppene i minusgrader er ikke lurt. Ikke slikk deg på leppene heller.

Anonym poster: 22d50dc2d09880a778bd2a74abf8d0d9

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg er også avhengig av leppepomade, og har noen ganger opplevd det samme som deg. Det er veldig lite digg. Leppene får ikke noe fuktighet på natten, da du sover og dagen etter våkner man opp med superhovne lepper som er såre all over. Jeg bruker mye rart på leppene mine da, på dagen når jeg kun er hjemme smører jeg masse aloe vera på. Om natten tar jeg på zink-salve. Det er noe klin, men det funker faktisk. Denne sitter hele natten gjennom. Dette funker bra for meg i hvertfall..

Skrevet

Sliter med dette året rundt, men er på vinteren det er aller verst, og da smører jeg bare på Carmex om natten. Kronisk tørre lepper, wee :bond:

Skrevet

Du må smøre leppene med noe som IKKE inneholder vann. Det fryser og gjør at lepper fryser og sprekker. Jeg bruker å smøre et tykt lag med mentholatum salve på tørre lepper og hender når jeg har lagt meg.

Skrevet

Har hørt at menthol leppomaden fra Kremfresh skal være bra, noen som har erfaring?

Orker ikke å gå til innkjøp av den lille krukken om den ikke funker som den skal.

Skrevet

Jeg har hatt samme problemet, jeg tror for min del at jeg kanskje reagerte på noe sammen med eos. Jeg tror at variasjon kan være en bra ting. Nå har jeg prøvd litt av hvert, og er tilbake på eos igjen, men nå går det bra. Jeg brukte mentholatum salve mens jeg hadde problemet, og det var det beste alternativet for meg.

Jeg kommer til å bruke samme salve igjen skjer det på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...