Gjest Håper at noen vet :) Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Er det noen som vet om en parfyme som har duft av kokosnøtt? Fortrinnsvis en som ikke er påtrengende. Vet ikke om noen hos vanlige parfymerier. Kanskje noen vet om en som selges andre steder (håpe)? Eller parfymeoljer, e.l.? Body Shop hadde jo en før, men kjedelig som de er blitt finnes den ikke mer.
missfidget Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Comptoir Sud Pacifique Vanille Coco Pilar&Lucy Exact Friction of The Stars Diesel Zero Plus Guerlain Purple Fantasy Ethereal kan sikkert hjelpe, hun er flink med parfyme hun og! Jeg tror hun og har web adresse til hvor disse kan kjøpes.
Gjest Ethereal Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 Nåja :oops: Men jeg vil stemme i med Comptoir Sud Pacifique. Tror du får dem hos www.ausliebezumduft.de En FANTASTISK website med personlig service. Jeg har bestilt prøver derfra (8 prøver fra dufter etter eget valg kostet meg ca hundrelappen) og deretter en duft. Han kan sette ned verdien utenpå pakken hvis du ber om det. Ellers lurer jeg på om Yves Rocher har en kokosduft.
Gjest Virvel Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 Body Shop har vel fortsatt Body Butter med kokos? Det gjør nesten samme nytten.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #5 Skrevet 9. mars 2004 Takk for gode svar Kanskje skal jeg prøve å bestille prøver fra den siden. Må jo lukte først. Jeg har det body butteret. Den har jo bare sååå god duft. Eneste bakdelen er at duften forsvinner så fort. Hvis ikke hadde den vært ideel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå