Almera Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg fikk nettopp mail fra Blush om at jeg hadde vunnet 200 kroner på en julekalender. Så spørsmålet mitt er: Hva burde jeg kjøpe? Jeg trenger forsåvidt ingenting, som jeg kan komme på, men jeg kunne godt tenke meg noen gode ansiktsprodukter for en hud som tåler lite. Jeg skjønner jo at jeg ikke kan få all verdens produkter for 200 kr akkurat da. Er det noen som har noen tips? Endret 10. desember 2012 av Almera
Chloe- Skrevet 10. desember 2012 #2 Skrevet 10. desember 2012 Jeg kjøpte Moroccanoil-balsam (eller hva det enn var), og I.D. Brow Color for blushkupongene. Elsker merkene, og tenkte det var en gyllen mulighet til å prøve flere produkter. Må du betale porto forresten? Da blir det jo egentlig tilsvarende rabattkoden som florerte her på forumet forrige uke. Men kjekt fordet altså, for all del!
Almera Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2012 Jeg har hørt mye bra om MarrocanOil, men jeg er så redd for å få fett og tungt hår. Ut ifra hva jeg leser om produktet så skal den light-versjonen være fin for sånne som meg, så kanskje jeg burde prøve Jeg antar at jeg må betale porto, dessverre!
awesome. Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Jeg bruker morrocanoil, synes ikke håret mitt blir tungt.. Har ganske tykt hår, og bruker oljen kun i vått hår. Men har tidligere prøvd billigoljer som gjørde håret mitt utrolig fett. Anbefaler deg å kjøpe noe du bruker hver dag. Jeg hadde definitivt kjøpt en god maskara, siden det er det sminkeproduktet jeg er mest avhengig av. Eller en god foundation? Hårspray? Varmebeskyttende? Hårkur?
Gjest *Maja* Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Så lenge du bare bruker oljen i hestehalen og bare litt så blir det ikke tungt og fett. De fleste gjør feilen med å bruke det for nært hodebunnen og alt for mye i lengdene.
awesome. Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Så lenge du bare bruker oljen i hestehalen og bare litt så blir det ikke tungt og fett. De fleste gjør feilen med å bruke det for nært hodebunnen og alt for mye i lengdene. Enig! Bruker bare ett pump og har det kun i hestehalen, og mest i tuppene. Til slutt stryker jeg restene forsiktig over håret for å dempe ned frizz, men aldri ta det i hodebunnen Har du prøvd olje i tørt hår forressten? Funker det eller blir det bare tungt og fett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå