Gå til innhold

Gutter, hvordan liker dere å bli klemt av ei venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere gutter/menn liker å bli klemt av ei venninne? Liker dere å få en klem med hele kroppen inntil hverandre, noe liknende som en kjæresteklem, bare raskere, eller vil dere bare få en klem med kinn mot kinn?

Beskriv gjerne hvordan du vil bli klemt av ei venninne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva? Bare fordi Hans har en penis og Per har en penis så betyr ikke det at Hans og Per tenker likt, har samme smak, har de samme følelser, osv. Verden hadde jaggu vært enkel hvis det var tilfelle! Men da hadde vi vært roboter, ikke mennesker.

Anonym poster: e915ce0878f53fab46472ab4363f6eac

Skrevet

Er ikke noe klemmeperson.

Anonym poster: 0cfc9f57f8d6296315947be4e4a8553e

Skrevet

Overthinking alert. Jeg vil helst bli klemt naturlig uten at venninna tenker over det så mye at hun må lage en forumtråd om det. Og hvis ikke hun klarer det, så kan hun la være å klemme.

Anonym poster: b3a7f683ffc9ea6be3e1dd731738892f

• Liker 1
Skrevet

Greit, jeg skjønner at spørsmålet var dumt. Saken er den at jeg er forelsket i gutten, og har veldig lyst til å klemme han på kjærestemåten, med hele kroppen inntil han, men jeg vet ikke om jeg kan, for vi er bare venner. Ville dere ha syntes at det var greit hvis ei venninne klemte dere på den måten, eller ville det ha blitt too much?

(Vanligvis tenker jeg ikke gjennom hvordan jeg klemmer guttevenner).

Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe mot det, men ville kanskje også tenkt gjennom om det var noe mer på gang. Hvis du er forelsket, så er det kanskje det du vil at gutten skal gjøre også?

Skrevet

Tror ikke jeg hadde tenkt så mye over hvordan en jente gir meg en klem. Tror lengden på den er viktigere enn måten. Hvis jenta gir en lang klem så hadde jeg nok begynt å lure på hva som skjer. Ikke nødvendigvis at jenta er interessert, men kanskje hun bare trenger det eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...