Gå til innhold

julefeiring i amnesti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har hatt så problem med bonusbarns adferd at dere ikke orker feire jul sammen med dem og partner?

Slik har jeg det nå, og samtidig har vi et lite fellesbarn som elsker sin far, og det skjærer i hjertet å måtte ta han vekk fra far, og situasjonen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er slik uro og turbulens hos oss at det ødelegger hele ferien jeg har jobbet hardt for å kunne ta.

Jeg trenger ferien og jeg trenger kvalitetstid med mitt eget barn.

Jeg tenker det er slemt, men det er helt på grensen hos oss, ingen voksne som ikke er foreldre hadde godtatt å ha det slik i sitt eget hjem som vi har det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det stebarna gjør som er så forferdelig da??

Anonym poster: 4b65270282874edd4e7181a7d093c508

• Liker 1
Skrevet

Hva er det stebarna gjør som er så forferdelig da??

De krangler hele tiden, skriker og bærer seg, hører ikke etter når far tilsnakker dem, vil ikke vaske seg, vil ikke rydde, slår, terger minsten osb osb. Det er ikke noen vits i å utdype det mer,

De har rett og slett adferdsproblem.

Det er heller ikke noe nytt, som har skjedd nå, det har pågått over lang tid.

Det blir ikke bedre, tross bønn om hjelp til ulike instanser.det er blitt værre.

Vente og se-holdningen er påtagende.

Skrevet

Jeg synes du bør bite tenna sammen i jula. Dere har de vel ikke hele juledagene, romjula og nyttår, de skal vel være halve hos sin mor også?

Du kommer til å sette mannen din i ei knipe, mellom barken og veden, hvis han må velge mellom barna sine i jula.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du bør bite tenna sammen i jula. Dere har de vel ikke hele juledagene, romjula og nyttår, de skal vel være halve hos sin mor også?

Du kommer til å sette mannen din i ei knipe, mellom barken og veden, hvis han må velge mellom barna sine i jula.

Han må ikke velge, jeg bare trekker meg ut, for noen dager.

Jeg har lyst å bite tenna sammen, men får det ikke til, har gjort det så lenge, og etter at vi fikk barn selv, kan jeg liksom ikke bare sitte å se på, for adferden blir jo observert av nye øyne.

Det ble ikke slik jeg hadde tenkt, det ble helvete.

Skrevet

Han slipper å velge, for du velger for han. Vet du, hvis du tar med deg fellesbarnet og stikker bort i jula så tror jeg det vil være begynnelsen på slutten av forholdet deres.

Hvordan tror du far har det alene i jula med sine første barn når han vet at du ikke orker barna hans og "straffer" han med å fjerne deg selv og fellesbarnet? Og hvilken holdninger overfører du til fellesbarnet når det blir fjernet fra sine søsken og far?

Jula er virkelig ikke rette tidspunktet til dette.

• Liker 1
Skrevet

Han slipper å velge, for du velger for han. Vet du, hvis du tar med deg fellesbarnet og stikker bort i jula så tror jeg det vil være begynnelsen på slutten av forholdet deres.

Hvordan tror du far har det alene i jula med sine første barn når han vet at du ikke orker barna hans og "straffer" han med å fjerne deg selv og fellesbarnet? Og hvilken holdninger overfører du til fellesbarnet når det blir fjernet fra sine søsken og far?

Jula er virkelig ikke rette tidspunktet til dette.

Fellesen er for liten til å forstå alt dette, men vil nok savne dem.

På en annen side, viser han tidvis store tegn på stress og usikkerhet, når det stormer som værst hjemme. Det ødelegger også mye mitt forhold til småen.Det er det jeg tenker mest på.

Jeg vet du har rett, i grunn, men dette har pågått så lenge, og jeg har null niks påvirkning på stoda, så lenge foreldrene ikke er enige, heller.

Skrevet

Hvor gamle er de andre barna?

Skrevet

Hvor gamle er de andre barna?

De er i øvre barneskolealder med noen års mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...