Bertha Skrevet 9. mars 2004 #22 Skrevet 9. mars 2004 Hvem er det egentlig som sitter i dommerkomiteen for denne konkurransen? Jeg synes det hele begynner å skeie litt ut, nå... Mine forslag burde jo være vinnere for lengst! *dobbelt-hmpf*
Anna Lovinda Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #23 Skrevet 9. mars 2004 Godt spørsmål, min kjære Bertha. Hadde igrunnen ikke tenkt så langt. :o
Ugla Skrevet 9. mars 2004 #24 Skrevet 9. mars 2004 Hmpf! Imponert over forslaget "The Snikk-Snækkers" ja... *stolt* Gleder meg til gratis-billettene...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #25 Skrevet 10. mars 2004 KGB? (KG-bandet...) The don't mess with PMS band? Cute hips (eventuelt Q-tips)? The gorgeous stormtroopers? The G-strings? The (so far) unplugged? Ticket to ride? Absolute østrogen 1? One night stamps? One night band? *spent*
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #26 Skrevet 10. mars 2004 The don't mess with PMS band? Den er jo helt genial. Bitches with attitude
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #29 Skrevet 10. mars 2004 *lukter jeg billetter * Nei... Riktignok lukter du litt rart, men det er ikke akkurat billetter... *AU! Ikke slå!* Forresten ble vel navnet Bitches with attitude brukt av en gruppe sinte unge menn i postpunktiden, om jeg ikke husker feil...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #30 Skrevet 10. mars 2004 *slår Trøffel i hodet med noe hardt smiley* Hvordan ville foresten en Trøffel smiley se ut :klø: :oops: avsporing sorry Venter forsatt på tilbake melding om biletter.
Bertha Skrevet 10. mars 2004 #31 Skrevet 10. mars 2004 Det kan nok ta litt tid med den tilbakemeldingen, da Anna Lovinda ennå ikke har funnet helt ut hvem som er dommer i konkurransen...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #32 Skrevet 10. mars 2004 Vi er definitivt "Bitches with Attitude". For øvrig er "Tispa & the Noisemakers" fullt på høyde med "Læidi'n & the pottittskrellers". Jeg slår dessuten et slag for "The Poolside Gamblers & the Basement Spankees" Hva med "Bitches with strange voices in jackets with strange arms"?
Ugla Skrevet 10. mars 2004 #34 Skrevet 10. mars 2004 Det kan nok ta litt tid med den tilbakemeldingen' date=' da Anna Lovinda ennå ikke har funnet helt ut hvem som er dommer i konkurransen...[/quote'] *kan godt være behjelpelig ved en dom*
Bertha Skrevet 13. mars 2004 #35 Skrevet 13. mars 2004 Jeg slår dessuten et slag for "The Poolside Gamblers & the Basement Spankees" Den der kan jeg godt være med på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå