Anna Lovinda Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Vi må ha navn til bandet vårt, og inviterer derfor almuen til en aldri så liten navne-konkuranse. Vinneren får to gratis-biletter til premiereforestillingen. Bandet består av: Bertha: lys- og lydeffekter, samt vrikking og diverse solofremførelser. Madam Felle: Frontfigur og manager Revetispa: Sang og sånt Anna Lovinda: Sang og dans Kveldsvisitt: Vrikkedame.
Anna Lovinda Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2004 The Talentløs..?Du, nå skal ikke du komme med frekkheter, Barbie? Så jeg foreslår at du istedenfor joiner Visitten i vrikkedamekoret vårt. Pupper av dine dimensjoner, er ikke å forakte.
Bertha Skrevet 8. mars 2004 #11 Skrevet 8. mars 2004 Okei, nytt forslag: Themmelig Vemmelig Bænd Eller hva med Tispa & The Noisemakers ?
Anna Lovinda Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2004 hmmm...forslagene kommer deg kvalitetsmessig, men hva skal du med gratisbilletter, Bertha?
Bertha Skrevet 8. mars 2004 #14 Skrevet 8. mars 2004 hmmm...forslagene kommer deg kvalitetsmessig, men hva skal du med gratisbilletter, Bertha? Æh... :oops: Tenkte kanskje jeg kunne invitere et par talentspeidere. Eller TV2, kanskje.
Barbie Skrevet 8. mars 2004 #15 Skrevet 8. mars 2004 Noen forslag: Pinglepikene Svimeslåtten storband Flyfillene The Stupid band Søstrene snuse
Bertha Skrevet 8. mars 2004 #16 Skrevet 8. mars 2004 Glimrende, Barbie! Jeg tror du ligger godt an i jakten på gratisbillettene.
Ugla Skrevet 9. mars 2004 #19 Skrevet 9. mars 2004 The Snikk-Snækkers! Hva annet KAN det bli? Henter gratisbillettene i morgen jeg...
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2004 #20 Skrevet 9. mars 2004 The Snikk-Snækkers! Hva annet KAN det bli? Henter gratisbillettene i morgen jeg... Skriv under på denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå