Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Får ikke sove og sliter med tankekjør..

Må skrible alt ned her, og håper på noen gode råd..

Nå er det 1,5 mnd siden jeg og sambo flyttet fra hverandre ( 3 år bak oss), han dro på gutte tur og innså en del ting + traff en dame som sjarmerte han og han var ikke lenger sikker på sine følelser ( dette skjedde for 1 år tilbake også) og mente at jeg ikke var den rette for han etc...

Jeg har vært utrolig lei meg, da dette har vært min drømme mann (en ekte 10` er.)

Forholdet har vært opp og ned gjennom hele tiden, men den tiltrekningen vi har for hverandre er helt spesiell. Vi tennner noe helt sinnsykt på hverandre og vet hvordan vi skal kose oss sammen. Så...

To dager etter bruddet, blir jeg sjekket opp av en trygg, ordentlig, stabil og ambisøs mann. Han har visst hatt ett godt øye til meg i svært lang tid, men vegret seg for å ta kontakten, mener jeg er drømmedama og vil gi meg alt... Jeg gir han en sjangse, mest for å klare å takle bruddet. Han viser seg å ha alle de "rette" kvalitetene man trenger i en mann.. MEN han får ikke frem de følelsene i meg , som exen.. Jeg har litt kontankt med xen hele tiden og vi har møttes noen ganger... Så igår.. 3 gangen vi møtes...

Han åpner seg for meg, sier han har vært veldig dum og for hver dag som går innser han at jeg faktisk ER den han vil være sammen. Disse andre damene fra face ( han la til en del rett etter bruddet) har vært brukt for å få oppmerksomhet og prøve å gjøre meg litt sjalu.. Han innrommer at han har ett stort behov for oppmerksomhet og derfor alt dette... MEN det er meg han vil ha som jenta si, og han klarer ikke å tenke seg å være sammen med noen andre..

DILEMMA!!

Xen:

- Utseende en 10`er

- Fyller meg med følelser

- suuuper sex

- sjarmerer meg

- har ett bånd med han

-Snill og varm

Han som vil gi meg hele verden:

- Trygg

-Trofast

- omsorgsfull

- Jeg er hans nr 1

- har ambisjoner

- får meg til å le

- har like interesser

Så hva velger man? Fornuft eller følelser? Han som får meg i fyr og flamme, eller han som vi gi meg hele verden? Han som jeg vil ha, eller han som vil ha meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som om du bare tar deg til takke for han nye du har møtt, FORDI du ikke får han du egentlig vil ha. Eller som en slags trøst fordi savner x'en. Synes ikke det er rett at han nye du driver på med skal være en slags nr 2. Så jeg ville kuttet kontakt med han, og heller satset på han du egentlig vil ha. :)

Anonym poster: 6c65e576de758d4021483baef34ecec7

Skrevet

ingen av de, eksen er ein ubesluttsom dust og han nye har du ikkje de rette følelsene for.

• Liker 1
Skrevet

Så kan det jo også være at følelsene for denne nye mannen ikke et der fordi du henger litt fast i din x enda. Det er vel skjelden anbefalt å hoppe fra et forhold til et nytt. Det er lett å si, men høres ut som du trenger å stoppe opp litt og kanskje ikke haste noenting. Slipp dem fri begge to og gi deg selv tiden du trenger til å finne ut hva du ønsker. Dette er klart lettere sagt enn gjort!

Gjest Sunheart
Skrevet

Ingen av dem selvsagt! Exn har jo dumpet deg, ødelagt sjansen sin til fordel for ei annen dame ! Og han nye har du ikke de rette følelsene for. Gå videre e rmitt råd :)

Skrevet

Det første jeg tenker er at du ikke bør velge noen av dem... Eksen din vil nok fortsatt ha dette behovet for oppmerksomhet, og dermed fortsette å skuffe deg. Din nye flamme fortjener bedre enn å være sammen med noen som er så usikker som du er, og som ikke har de rette følelsene.

Skrevet

Takk for fornuftige og helt sikkert riktige svar...

Men jeg vet jeg vil være helt ulykkelig, helt alene... jeg bare klarer det ikke..

Har ikke så mange venner heller og er typen til å fly på byen.. møter folk svært sjeldent..

Disse to er vikrkelig det jeg har igjen.. Han nye, kom jo inn som sendt fra himmelen..

Men alt er så vanskelig...

TS

Skrevet

Husk at følelser kan komme etterhvert. De som kommer over tid ligger dypere enn de som kommer i forelskelsesrus. Jeg hadde aldri følt meg trygg om jeg var i et forhold med en som allerede hadde dumpa meg for en annen. Du vil ikke la ha dra på guttetur igjen nå vil du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...