Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften tilsier, så lurer jeg på om min samboers tidligere ex er sur/irritert på meg for noe.

Hun dukket opp på arbeidsplassen min for å handle, og da hun fikk øye på meg bak disken; satte hun opp et merkelig ansikt.

Jeg sa "Hei", og forsøkte å se blid ut. Men hun ga ikke en lyd ifra seg.

Og ikke en gang når jeg avsluttet med å si "Hade", så svarte hun heller ikke :P

Hva i all verden kan dette bety?

Hun har holdt på med samboeren min for ca. 8 år siden, og de er i tillegg kolleger på samme arbeidsplass..

Min samboer slettet henne som venn på facebook, etter at jeg stilte spørmål om den litt spesielle kontakten de hadde seg i mellom (de vekslet smsèr, mailer, facebook kommentarer, tlf samtaler osv).

Dette ble ex`n selvfølgelig forbannet over, selv om hun fra før av både har mann og barn.

Men jeg har absolutt aldri forlangt at min samboer skulle slette henne (selv om jeg innerst inne egentlig syntes det var flott, for da satset han jo mer på meg enn henne!)

Derfor lurer jeg på om hun ka ha reagert på utseendet mitt (har forresten bare sett henne for 2,5 år siden).

Er hun bitter på meg, og hva tror dere hun egentlig tenker om meg?

Håper noen kan hjelpe meg å løse denne gåten :)

Tør liksom ikke ta det opp med samboeren min..

Anonym poster: 622d3f99ce24e6597ed08b2a0331bd12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du det er rart at hun er litt furten? De har hatt et vennskap, men så kommer du inn i bildet? Du kan banne på at han har skyldt på deg når hun har spurt hvorfor han slettet henne. Hun er nok ikke sjalu på den måten du tror. Hun er nok bare furten fordi vennskapet gikk i vasken.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare hun som kan gi svar på hva hun selv tenker. Legge vekk dette - det er da ingen grunn til å bruke energi på noe du ikke kan få svar på.

Skrevet

Å hvis exen hadde jublet og klappet deg på skulderen og ville være beste venninne, hva hadde du analysert da? om du skulle gjort det slutt med samboeren din?

Skrevet

Ok, nei jeg blir bare litt betenkt over at hun ennå egentlig går å gnager over det meget gode vennskapet med min samboer..

Hun har vært særdeles blid før når hun stakk innom for å handle, men da hun fikk se meg på nært hold tror jeg hun ble dritforbanna.

Min samboer har for lenge siden sagt at han kun har snakket med mannen hennes (som også jobber på samme plass som dem), om at han slettet henne for å vise hensyn til meg.

Han har altså ikke hatt noe kontakt med eksen på jobben, da hun ble sur over det han gjorde.

Hun har b.la bedt han om å snu seg vekk når han så henne..

Jeg føler egentlig at hun bare må akseptere at den tidligere gutten hennes også går videre med livet sitt, framfor å bare gi henne oppmerksomhet i tide og utide.

Og jeg glemte forresten å tilføye at jeg aldri ble invittert på noe av det eksen hadde stellt i stand. Hun invitterte bare samboeren min.

Og en gang jeg reiste bort med fly for å besøke foreldrene mine, var hun ikke sein med å invittere samboeren min hjem til seg på middag..

Jeg har ikke kontakt med mine ekser, ganske enkelt fordi jeg ikke har føleser for dem lengre :) I tillegg til at også jeg ønsker å vise hensyn til kjæresten min. Og dette har ikke plaget mine tidligere spøkelser det spytt..

Anonym poster: 622d3f99ce24e6597ed08b2a0331bd12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...