Gå til innhold

Fra "normal"/smålubben til tynn/stram på to måneder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 160 cm og veier 58 kg. Om jeg trener styrke tre ganger i uken, spiser proteinrikt, og legger meg på ca 1400 kcal (er dette for mye/lite?) pr dag, er det mulig å få til synlige forandringer i løpet av et par måneder? Er relativt utrent fra før, men har trent litt styrke i høst.

Vet at jeg ikke er feit osv osv, men har definitivt veldig synlige fettlagre på lår og overarmer som jeg er dritt lei nå, så jeg ønsker å gå ned i fettprosent.

Anonym poster: df94b9fad872a8b7807a109272834e6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Fitnessbloggen sin kalorikalkulator: https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575

Om du gjer alt rett skal du kunne sjå resultat på to månader, altså. Eg har gått ned 5cm i livet på 10 veker, utan å gå ned meir enn 1kg, men det er veldig lett å sjå skilnad på feittprosenten. Men du må førebu deg på at det ikkje er lett, altså! Eg har trent styrke 3 dager i veka, og sprunge litt i tillegg. Og så har eg tald kaloriar.

Skrevet

Fult mulig hvis du trener base øvelser som f.eks. knebøy, markløft, militærpress, benkpress.

Pass på å ha teknikken i orden og ikke hiv på vekter. Anbefaller RYP (Release Your Potential) eller Stronglift 5x5 program.

Avslutt gjerne med intervall trening, 4x4.

Ellers ha ett sunt kosthold så skal dette gå bra.

Lykke til

Aloeman

Anonym poster: cca3e220693e26e3521dd47220afd4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...