HHH Skrevet 10. desember 2012 #1 Skrevet 10. desember 2012 Hvor lenge holder smoothie seg i kjøleskapet. Har litt lyst til å lage litt større porsjoner når jeg lager, da jeg prøver å drikke noen glass hver dag, men desverre strekker ikke alltid tiden til. Har også begynt å lage noen grønne smoothier som har endel ingredienser, og disse vil jeg gjerne lage så jeg har noen dager, men holder dette i kjøleskap? noen tips?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Når jeg lager for mye smoothie heller jeg restene i en tupperware boks og har den stående kjølig i kjøleskapet. Funker bra i 1-2 dager om man oppbevarer smoothien kjølig. Bedre enn å kaste rester for det smaker utrolig godt etterpå også. Men har hørt at smoothie burde drikkes rett etter at den er laget pga vitaminer. Anonym poster: bf42926bd07c69a0341ed14afb010a9f
Vulpes Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Mine smoothier holder seg over natten i kjøleskapet om de f.eks. står i et litermål med plastfolie over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå