Gå til innhold

Savner han, dårlig tid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt stresset. Historien er lang, så jeg tar kortversjonen. Vi har kjent hverandre i mange år. Begynte å date i sommer. Fyren er veldig sjenert, og jeg er veldig frempå. Vi har hatt mange hyggelige dager, helger og turer sammen. Vi var vel så godt som sammen en periode, men så ble jeg litt for vågal i forhold til hans tempo. Jeg fortalte om følelsene mine for han, og han trakk seg unna.

Jeg ville ikke miste han, så jeg ble mer på (klassisk, jeg vet). For en måneds tid siden dukket det opp et problem som involverte meg og et par andre. Jeg konfronterte med dette, og etter det har jeg ikke hørt en lyd. Han svarer ikke hverken her eller der.

Nå har jeg slettet all kontaktinformasjon på han. Jeg vil ikke kontakte han mer, og har heller ikke gjort det på en måned. Jeg savner han fremdeles, og jeg vil bare vite hva som skjedde. Vil ikke at han skal forsvinne helt! Jeg vil i det minste beholde det vennskapet vi hadde.

Nå skal han flytte langt unna om en måneds tid, og jeg føler jeg begynner å få litt dårlig tid. Han svarer jo ikke på noe når jeg forsøker å kontakte han. Er det helt idiotisk av meg å oppsøke ham der han bor? Vil bare prøve en siste gang å hvertfall rette opp noe.. eller er toget gått og forsvunnet for lengst?

Anonym poster: 19766180bbd923b4d1e71ccca78621fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For meg virker det, dessverre, som at han er over you. Når han ikke lenger svarer på noe som helst, da er det vel ganske åpenbart. Om du dukker opp på døra hans vil du bare irritere han siden han tydeligvis ikke ønsker noe mer med deg. : /

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...