Gå til innhold

Uff.. nok en "hva vil han?"-tråd. Beklager det :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå... jeg må bare få det her ut!

Er egenltlig ganske rolig og lite overanalyserende, panisk av meg, men nå ble jeg litt usikker :P

Møtte en fyr på et utested tidligere denne uken, snakket bittelitt med han og vennene hans. Da de skulle gå spurte de om jeg ville bli med på nach. Jeg sa nei da jeg skulle på jobb dagen derpå.

Fikk en melding på facebook nå i kveld (han la meg til), om jeg ville komme å se en film hos han til uka. Pga. hele den "filmkveld"-tråden her ble jeg så usikker!

Vi snakket kanskje 15-20 minutter, og så plutselig inviterer han meg hjem? Bør jeg anta at han mener sex, eller bare for å bli kjent? Er det ikke litt uvanlig å invitere hjem på "første date"?

Jeg er ekstra usikker av meg fordi jeg var litt full og kan egentlig ikke huske såå mye av samtalen, og ikke at vi fikk spesielt god kjemi heller (kanskje han følte det?). I tillegg er han sinnsykt kjekk. Han er virkelig out of my league! En liten del av meg lurer på om kanskje han har sendt melding til feil jente?

En annen ting som gjør meg usikker.. da jeg snoket på facebookprofilen hans (måtte seff gjøre det) fant jeg sånne "glad i deg kjæresten min" meldinger fra ca. 1 mnd tilbake.

Hva bør jeg gjøre? Jeg er litt nervøs! Hva om jeg kommer til han og han bare vil pule, og trodde jeg skjønte tegninga? Eller at han innser at han har invitert feil jente?

Jeg er ikke 14 år, selv om det virker slik. Er 25, samme er han.

Anonym poster: 63da4a4d72b6581d53f5f8df0cde08e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke dratt hjem til han første daten, men heller møtt han på en cafè eller noe. Tror ikke du skal tenke på at han har sendt til feil jente i alle fall :)

• Liker 2
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Det kan fort høres ut som han kun er ute etter sex ut i fra det du skriver her. Var det første jeg tenkte på i hvertfall. Som bambam sier over her, spør om dere heller skal møtes på en offentlig sted, helst på dagen. Da merker du fort om han er interessert eller ei.

Skrevet

Lurt å spørre om han vil møtes på en cafe eller slikt ja! Jeg har avslørt flere playere på den måten. Bare å holde på at du vil møtes ute første gangen. Er de kun ute etter sex, vil de forsøke å overtale til å komme hjem til en av partene, når de ikke får igjennom det ønsket, blir det ikke noe møte likevel. Men like greit å få avslørt playeren først som sist ;)

• Liker 1
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Du har vel bilder av deg selv på facebook? Dessuten så har han jo søkt deg opp, så tror ikke han har sendt melding til feil jente ;) Du må ikke undervurdere deg selv!

Men som de andre sier så kan du jo foreslå om å møtes på café eller noe annet hyggelig.

Gjest brutal mann
Skrevet

Han vil garantert pule, men om han vil noe mer vet du ikke før en av dere gravlegges noen tiår frem i tid.

Skrevet

Han vil ha en rebound og han er kåt. Men tviler det er noe mer en sex.. Been there, done that. Men møt opp å se =)

Anonym poster: d1413d202298a7acaecd5da3a8d05e76

Skrevet

Jeg ville ikke dratt hjem til han første daten, men heller møtt han på en cafè eller noe. Tror ikke du skal tenke på at han har sendt til feil jente i alle fall :)

Du har vel bilder av deg selv på facebook? Dessuten så har han jo søkt deg opp, så tror ikke han har sendt melding til feil jente ;) Du må ikke undervurdere deg selv!

Men som de andre sier så kan du jo foreslå om å møtes på café eller noe annet hyggelig.

Tusen takk dere :)

Lurt å spørre om han vil møtes på en cafe eller slikt ja! Jeg har avslørt flere playere på den måten. Bare å holde på at du vil møtes ute første gangen. Er de kun ute etter sex, vil de forsøke å overtale til å komme hjem til en av partene, når de ikke får igjennom det ønsket, blir det ikke noe møte likevel. Men like greit å få avslørt playeren først som sist ;)

Får vel prøve å avsløre playeren ja!

Jeg skjønner ikke, hvorfor er ikke gutter (jenter også kanskje?) litt mer tydelig i hva de vil? Det kommer jo til å bli avslørt ganske kjapt uansett, så hvorfor ikke være litt mer direkte med en gang?

Om han vil ha sex, og jeg gjenggjelder dette, er det ikke skjedd noen skade ved å være direkte.

Om jeg ikke vil det, så har jo han bare kastet bort tiden sin og min ved å skjule sine hensikter. Greit å bare få det avklart med en gang?

Det lettese er jo bare å gi mer direkte hint! Ingenting i veien for å bare ønske sex, men man må jo være på the same page :)

TS ;)

Anonym poster: 77f78fe433e928c4ac7e1694dee7d985

• Liker 1
Skrevet

Han er jo tydelig!!

Han er klinkende klar når han inviterer deg hjem til seg, og ikke ut. Han vil ha sex, han er ikke interessert i kjæreste. Dette er en kod, som du like gjerne kan lare deg først som sist. :)

Anonym poster: df2fcca60154e8b6211c8cd023b5bfbd

Skrevet (endret)

Jeg kan egentlig bare støtte alle innleggene du har fått, og innlegg nummer 9 har mye direkte visdom i seg.

Han har sendt melding til deg med vilje, det er ikke en feil. ikke la det være noe rart med at menn er tent på deg, du fortjener å tenke bedre om deg selv.

En invitasjon hjem som første kontakt er sexrelatert. Du bør absolutt ikke dra under noen omstendigheter. Alt kan skje, fra et godt ligg til voldtekt, og risikoen er rett og slett ikke verdt noenting.

Uten tvil det beste rådet du har fått er å kontre med et alternativt forslag. Takk for interessen hans, forklar at å dra hjem til han er litt for komplisert for deg, men at du gjerne møter han ute et sted. Slik oppnår du flere ting. Du kan utforske dette på en trygg måte. Du føler deg ikke forpliktet til å dytte egne grenser, og responsen hans forteller deg mer om hva han vil. Om han sier ja, kanskje han er genuint interessert i deg. Om han sier nei var det hele tiden kun sex for han. Kontring på den måten er på på et vis å følge opp samme kode. Du melder i store trekk "Nope, jeg er ikke klar for et ligg, men om du er ute etter noe mer kan jeg være interessert". Om han fortsetter å mase om at du skal komme til han, avvis han glatt og kom deg videre.

Endret av Denver
Skrevet

En invtasjon hjem som første kontakt trenger absolutt ikke å være en invitasjon til sex. En filmkveld kan faktisk betyr en filmkveld.

Jeg ville derrimot ikke dratt hjem til en fyr jeg ikke kjenner eller har blitt kjent med på et utested, på første date. Du kjenner ikke personen og det å dra hjem til ukjente menn er rett og slett naivt og dumt.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg ser hva jeg har å stri med når jeg leser alle innleggene her.

Ved ett tilfelle med første date hjemme hos meg nektet jeg å pule, takket nei til BJ og sendte henne hjem våt i trusa. Det var digg å føle at jeg var den som hadde styringen! ;-)

Har hatt flere dates hvor vi har møttes hjemme hos meg uten at det har blitt pulings.

"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."

- George S. Patton

Skrevet

Jeg skrev jo her fordi jeg følte varsellampene lyste. Magefølelsen er vel kanskje rett da?

Samtidig finnes det vel unntak som bekrefter regelen (men ikke mitt tilfelle). For det er en regle/kode, right? Film = sex?

Nå ble jeg faktisk litt redd for å møte folk hjemme før jeg kjenner dem...

Skal foreslå café i morgen :)

TS ;)

Skrevet

Café it is!

Men jeg er fortsatt litt nervøs..

TS ;)

Skrevet (endret)

Kan jo hende han bare har litt dårlig råd og ikke har penger til å ta deg med ut......

Film med godteri er jo en løsning noen dager før lønning^^

Endret av Perrin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...