Gå til innhold

Sammen med en jente. Hennes venninner vil ha meg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med jenter?

Er sammen med en jente nå. Har ikke vært sammen så fryktelig lenge, 1 mnd ca. I det siste har jeg ved to forskjellige anledninger møtt to av hennes beste venninner. Helt uavhengig hverandre sa de at hun var ikke rett for meg. Så langt, ganske uskyldig. Det som derimot fikk meg til å steile litt, var at begge sa rett ut at de ville ha meg. Begge strøk meg på låret, prøvde å kysse meg og sa at jeg var så kjekk/flott. I begge tilfellene sa jeg at jeg var smigret, men kunne selvfølgelig ikke gjøre noe. Blir heller ikke å si noe til dama mi.

Hadde det skjedd kun 1 gang, hadde jeg ikke reagert, men to ganger på 1 uke?? Helt uavhengig av hverandre (disse to jentene kjenner ikke hverandre).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje kjæresten din tester deg? Neida. Ikke vet jeg.

Skrevet

Jeg ser vel helt greit ut, men synes likevel det er svært upassende at de legger an på meg så åpenbart og forsøker overbevise meg om at dama og jeg ikke passer sammen.

Har i utgangspunktet bestemt meg for å ikke si noe til dama, men dette er to av hennes bedre venninner. Skal jeg si noe?

Skrevet

Hadde du villet at kjæresten din skulle fortalt deg det om dine to beste kompiser prøvde seg på henne?

Tell her :) de jentene der er ikke gode venninner. De er to hun har godt av å få ut av livet sitt.

• Liker 2
Skrevet

Min første tanke er at enten de eller dama di tester deg. Jeg ville garantert sagt det! Hvis ingen tester og de faktisk legger Ann på deg, så burde kjæresten din få vite hvor dårlige venner hun har! Min tidligere bestevenninne la Ann på kjæresten min. (merk at jeg skrev tidligere)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hadde det skjedd kun 1 gang, hadde jeg ikke reagert, men to ganger på 1 uke?? Helt uavhengig av hverandre (disse to jentene kjenner ikke hverandre).

Har i utgangspunktet bestemt meg for å ikke si noe til dama, men dette er to av hennes bedre venninner. Skal jeg si noe?

Dette var litt spesielt, synes jeg. Disse to er blant hennes beste venninner men kjenner ikke hverandre?

Fortell det du.

Om historien er sann så synes jeg hun kan få vite hvordan venninnene hennes er.

Endret av pantertante
Skrevet

Hadde du villet at kjæresten din skulle fortalt deg det om dine to beste kompiser prøvde seg på henne?

Tell her :) de jentene der er ikke gode venninner. De er to hun har godt av å få ut av livet sitt.

Tenker jeg og. De har lite respekt for venninnen sin.

Anonym poster: a4245192f63af2a6ea26d681ef0cd3da

Skrevet

Jeg ser vel helt greit ut, men synes likevel det er svært upassende at de legger an på meg så åpenbart og forsøker overbevise meg om at dama og jeg ikke passer sammen.

JA! Du er kjæresten, du skal liksom bry deg om kjæresten din. Har ho så dårlige venninner burde ho vite det.

• Liker 1
Skrevet

Du er sikkert ung og umoden?

Jentene likeså?

Venninnene hennes er drittsekker

Du oppfører deg svært dårlig som ikke sa klart ifra og virker å like oppmerksomheten

• Liker 2
Skrevet

Hvis mine venninner hadde prøvd seg på typen min hadde jeg forventet at han fortalte meg det med en gang, sånn at jeg kunne fått meg nye venner så fort som mulig.

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er du,Ts?

Anonym poster: a4245192f63af2a6ea26d681ef0cd3da

Skrevet

Hva er det med jenter?

Er sammen med en jente nå. Har ikke vært sammen så fryktelig lenge, 1 mnd ca. I det siste har jeg ved to forskjellige anledninger møtt to av hennes beste venninner. Helt uavhengig hverandre sa de at hun var ikke rett for meg. Så langt, ganske uskyldig. Det som derimot fikk meg til å steile litt, var at begge sa rett ut at de ville ha meg. Begge strøk meg på låret, prøvde å kysse meg og sa at jeg var så kjekk/flott. I begge tilfellene sa jeg at jeg var smigret, men kunne selvfølgelig ikke gjøre noe. Blir heller ikke å si noe til dama mi.

Ja det var noen kjempegode venninner! Men jeg tror du kan være et Troll.

Skrevet

Min første tanke er at enten de eller dama di tester deg. Jeg ville garantert sagt det! Hvis ingen tester og de faktisk legger Ann på deg, så burde kjæresten din få vite hvor dårlige venner hun har! Min tidligere bestevenninne la Ann på kjæresten min. (merk at jeg skrev tidligere)

Stakkars Ann som blir brukt på den måten!

• Liker 4
Skrevet

haha, skrev fra ipad og den lever sitt eget liv noen ganger:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...