Gjest Shyguy Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg fikk en oppgave av min kjære bestefar i sted. han ga meg 3000 kr, så jeg skulle finne en fin gave til bestemor fra han og barnebarna, han kan ikke dra ut å handle selv, så derfor fikk jeg, eldste barnebarnet, oppgaven. Vi er alle kjempeglad i bestemor og vil finne en fin gave, men hva? Noen som har noe tips til fine gaver til en som betyr mye? Hun er jo glad i å pynte deg litt, og er glad i blått, sølv, alver og sanne typiske bestemor gaver <3 hun fortjener noe fint.
lillemeg90 Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Hva med å samle alle barnebarna og ta et fellesbilde?
Gjest shyguy Skrevet 10. desember 2012 #3 Skrevet 10. desember 2012 Hva med å samle alle barnebarna og ta et fellesbilde? Flott idè, men jeg bor desverre et stykke vekk fra de andre, så kommer ikke hjem før nærme jul, så får nok desverre ikke tid, men takk for bra forslag
lillemeg90 Skrevet 10. desember 2012 #4 Skrevet 10. desember 2012 Hva med ett eller annet sm er gravert med noe som betyd noe for henne?
Gjest Lille-pus Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg ville seriøst vurdert et Hermès skjerf til henne jeg. Legger ved et eksempel i blått (årets kolleksjon) her. Prisen stemmer ganske bra (rett under 3000,-), og hun liker å ta seg godt ut Endret 10. desember 2012 av Lille-pus
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Du kan jo rådføre deg med de andre? Endret 10. desember 2012 av Evilposelos
Chloe- Skrevet 10. desember 2012 #7 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hva med Willow Tree-figurer? En som representerer bestemor, og med barnebarna rundt? Søk på Willow Tree grandmother, så ser du hva jeg mener. Edit: Siden det skal være fra bestefar også, bør vel han få være med. Slik som her: http://www.google.com/search?q=willow+tree+grandparents&hl=en&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=-I_FUJCdAY3oiQLpwIGoDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=320&bih=416#i=3 Endret 10. desember 2012 av Chloe- 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå