Gå til innhold

Har ikke lengre følelser for sambo, men gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har alltid ønsket oss barn. Men nå er forholdet på et stadie som går mot slutten. Fant ut idag at jeg var gravid og ble ganske lykkelig, men jeg tror ikke forholde kommer til å vare. Han elsker meg men vet at jeg ikke lengre vet hva jeg vil med han. Abort? Tror jeg kommer til å angre på aborten, men hvis jeg beholder kommer je til å angre på hvem barnefaren er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart abort.

Anonym poster: 3d520c77ae47bc4872a7881c98e9645d

Skrevet

Uff, føler med deg! Det er nok ikke et fasit svar på dette. Du må nok høre på hjertet ditt. Men ta med i betraktning at et barn kompliserer alt og det er nok ingen dans på roser å være alene mamma... Masse lykke til hvertfall

Skrevet

Abort.

Anonym poster: 52feec31e1fc7cd04e24db6206f859e1

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Uff, en kinkig situasjon. Jeg tør faktisk ikke å råde deg til noe her, for meg blir det feil uansett. Tenk nøye over hva du vil. Om du skal ta abort må man vente til uke 7 eller noe. Du har derfor god tid til å bestemme deg om du ikke er langt på vei nå. Tenk godt på det før du tar en beslutning.

Stor klem til deg, TS :klem:

• Liker 1
Skrevet

Tenk på hvordan barnet vil få det. Abort, skilsmissebarn, foreldre som ikke har det bra sammen. Det tar 18 år til barnet er voksent. Du har masse å tenke på nå stakkars.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...