Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel. Vil bare forklare hva jeg mener med "gammel" før noen kommer og kaller meg idiot :D

Jeg har slått opp med samboeren min, vi ble sammen da jeg var 19 og var sammen i fire år, altså er jeg 23 år i dag.

Nå som det er slutt, føler jeg meg mislykket og idiot, selv om det var jeg som gjorde det slutt. OG jeg føler meg med ett veldig gammel. Så mange på min alder finner kjæresten sin nå, en del flytter sammen og får hund og barn. Mens jeg derimot, har nettopp blitt singel. Jeg og alle 19- åringene jeg studerer sammen med.

Jeg vil ikke bli sammen med ham igjen, men jeg føler, i en alder av 23, at toget har gått for meg! Hvor mange av dere fant mannen i deres liv i midten av tjueåra? Føler at alle guttene på min alder har funnet seg en kjæreste og at det bare er guttene som kom rett fra vgs til studiebyen min som er igjen!

Lider jeg bare av post-breakup angst? Hva i all verden gjør jeg for å ikke føle meg utgått på dato og jævlig? KOMMER JEG TIL DØ SINGEL?

Anonym poster: 140834720abae37f4bf2c5d34fba6eae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaller dette deffinitivt en post-break-reaksjon. Herlighet, 23 år er ingenting! Du har såvidt startet på livet ;) Her er det bare å roe ned! Du er absolutt IKKE utgått på dato og du kommer IKKE til å dø singel. Jeg traff også min eks-kjæreste da jeg var 19. Det ble helt slutt mellom oss da jeg var nesten 25. I dag takker jeg høye makter for at jeg kom meg bort fra den mannen.

Har i dag en ny fantastisk kjæreste. Stol på meg; det kommer fort en ny mann inn i livet ditt ;)

Skrevet

Er dette en spøk?

Skrevet

Jeg kaller dette deffinitivt en post-break-reaksjon. Herlighet, 23 år er ingenting! Du har såvidt startet på livet ;) Her er det bare å roe ned! Du er absolutt IKKE utgått på dato og du kommer IKKE til å dø singel. Jeg traff også min eks-kjæreste da jeg var 19. Det ble helt slutt mellom oss da jeg var nesten 25. I dag takker jeg høye makter for at jeg kom meg bort fra den mannen.

Har i dag en ny fantastisk kjæreste. Stol på meg; det kommer fort en ny mann inn i livet ditt ;)

Uæh, du har nok rett. Det er nok en post- breakup reaksjon. Men det var veldig fint å høre om noen som har gjort det, har ikke hørt om det de siste månedene! Alle bare forlover seg og kjøper hund. Faen.

Skrevet

Get a grip!

Anonym poster: 4450360cbe461e629a2a70bab049db38

Skrevet

23 år er vel ingen alder :) Det er jo da livet begynner så å si! Det er jo flere damer som blir single når de er 30-40 og de finner likevel menn. Jeg tror også at de som er yngre uten mye livserfaring lett kan tenke at man finner den store kjærligheten og skal leve sammen lykkelig alle sine dager. Tror livet er til for at man skal lære ting og blir klokere med erfaring. Selv giftet jeg meg da jeg var 21 år og ble skilt da jeg var 23. Etter det har jeg hatt 2 seriøse forhold, den ene fra jeg var 23-26 og han jeg er sammen med møtte jeg da jeg var 26 og vi er fortsatt sammen etter ca 2 år nå.

Tror også det er normalt å føle sånn angst etter et langt forhold. Jeg tenkte også som du ved hver av de "break ups" jeg hadde før jeg fant han jeg er sammen med nå. Bruk tiden på deg selv og skjem deg litt bort og vær med venninner og familie for å få tankene på noe annet etter du har kommet over den verste knekken. Man lærer jo også litt av å være singel og uavhengig, og det tror jeg er sunt før du eventuelt går inn i et nytt forhold. Etter det blir du som en ny person kanskje :)

Anonym poster: a6fb13fc718b73814ab8a1bb2786b48a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er 26 og dumpa kjæresten min i går. Nå tenker jeg som deg.. "Alle andre" går med bryllupsplaner og skal ha baby, mens jeg ser for meg at alle brukbare menn er opptatt og at jeg vil dø ensom! Heldigvis har jeg konkludert med at ensomheten muligens er bedre enn forholdet jeg var i! OG alle vennene mine sier at tanken min om å dø ensom er helt på jordet! De sier jeg kommer til å finne en bra mann tilslutt. Jeg velger å stole på de :D

Jeg er sikker på at du også finner deg en! Ikke ha hastverk og ta det du får i panikkens vrede, men velg mann med omhu :)

Endret av EtraM
Skrevet

Vel. Vil bare forklare hva jeg mener med "gammel" før noen kommer og kaller meg idiot :D

Jeg har slått opp med samboeren min, vi ble sammen da jeg var 19 og var sammen i fire år, altså er jeg 23 år i dag.

Nå som det er slutt, føler jeg meg mislykket og idiot, selv om det var jeg som gjorde det slutt. OG jeg føler meg med ett veldig gammel. Så mange på min alder finner kjæresten sin nå, en del flytter sammen og får hund og barn. Mens jeg derimot, har nettopp blitt singel. Jeg og alle 19- åringene jeg studerer sammen med.

Jeg vil ikke bli sammen med ham igjen, men jeg føler, i en alder av 23, at toget har gått for meg! Hvor mange av dere fant mannen i deres liv i midten av tjueåra? Føler at alle guttene på min alder har funnet seg en kjæreste og at det bare er guttene som kom rett fra vgs til studiebyen min som er igjen!

Lider jeg bare av post-breakup angst? Hva i all verden gjør jeg for å ikke føle meg utgått på dato og jævlig? KOMMER JEG TIL DØ SINGEL?

Det fins haugesvis av damer på over 70 som finner seg ny mann etter at ektemannen gjennom mange år dør.

Som dere unge pleier å si: Get real! :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...