Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har skilt seg før, vært igjennom en skilsmisse? hvordan håndterte dere tiden under og etter skillsmissen? gikk det greit eller var det fryktelig fælt?

Har du angret på valget du tok?

Anonym poster: 4c4ff5d13e7f5f0a21d5061d874b4b1e

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har skilt seg før, vært igjennom en skilsmisse? hvordan håndterte dere tiden under og etter skillsmissen? gikk det greit eller var det fryktelig fælt?

Har du angret på valget du tok?

Anonym poster: 4c4ff5d13e7f5f0a21d5061d874b4b1e

Hei.

Er for tiden separert og det var jeg som tok initiativet til bruddet. Mellom min eks og meg har det vært mye vondt blod etter bruddet, han har tatt seg inn i mitt bosted uten lov, stevnet meg for retten angående barnefordeling, hvor han fikk mindre samvær enn jeg hadde tilbudt ham. Selvom det har/er mye vondt blod mellom oss, så savner jeg mange sider ved ham, og har mange minner om gode episoder. Har mange tunge stunder, og følelseslivet går opp og ned. Du vil nok gå igjennom en tøff tid, og jeg håper du har noen gode venninner som du kan støtte deg til og ha et sosialt liv sammen med. Uansett så ønsker jeg deg lykke til.'

Hilsen en som er tvilende til om hun gjorde det rette, krangling eller ikke.

Skrevet

Jeg har nå vært skilt i 5 mnd. Det var jeg som gikk etter mange år, og har aldri angret en dag :)

Vi er gode venner og ungene styrer samværet som det passer det stort sett.

Skrevet

Ærlighet er nøkkelen til et best mulig brudd.Har det vært utroskap/svik inni bildet fra den enes side, kan mann jo tenke seg hvor lite givende det er for den andre å betale penger ved deling.(Man er full av hat å svinet skal ha uendelig mye mer penger enn fortjent) Men etter en stund forstår mann at selv det å leve med en sviker har gitt livfserfaring.Man er kun sin egens lykkesmed kun det man har skapt 100% selv er bare ditt.80 % er egentlig aldri mer enn 50%.Hvis mann har vært naiv slik som lille meg.

Anonym poster: 3336f76bf5fe5d0cbf5b3aa1c2993d36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...