Gå til innhold

Hva slags dyr har DU?

Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine foreldre har en nydelig blandingshund paa 1 aar. Jeg regner ham som min ogsaa, da vi har bodd sammen helt til naa. Savner ham utrolig mye... :cry: Han er full av humor, kjempekosete og ser litt ut som en slank bearded collie. Rufsete og "cheeky"!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en kakadue og en schafer valp (riktig skrivd?) Som ikke har blitt vant til hverandre ennå :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg har en liten pus på 8 måneder, en dachs hund på 6 år og 8 piraya fisker. jeg har hatt masse dyr fra jeg var liten av...kaniner, undulater, masse katter, hamster...jeg klarer rett og slett ikke og leve uten dyr rundt meg, jeg kommer vartfall til og ha katt resten av livet! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Hermelinkanin på nesten 3 år som heter Trampe og en Sibirsk Dverghamster på noen måneder som heter Nussenuss Mowgli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille raringen i avataren min. + noen fisker!

Hvilken hund er det da cappo? Synes jeg har lest før at du har setter, er det den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kosepusen i avataren min, pluss en katt til! Skikkelige kosebamser!

Tidligere har jeg hatt hest, katt, hund, fisker og fugl hjemme hos mine foreldre..

Kan ikke tenke meg å ikke ha dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kosepusen i avataren min, pluss en katt til! Skikkelige kosebamser!

Tidligere har jeg hatt hest, katt, hund, fisker og fugl hjemme hos mine foreldre..

Kan ikke tenke meg å ikke ha dyr!

Oups, det var meg som la inn innlegget over, glemte visst å logge meg inn først :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusekatt :D

Har en abyssiner, og har lyst til å skaffe meg en siameser eller en abyssiner til i løpet av året.

Elsker katter og kan ikke leve uten dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...