Gjest 1111 Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har to kaniner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murre Skrevet 8. mars 2004 #2 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har en katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. mars 2004 #3 Del Skrevet 8. mars 2004 To kattepuser :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. mars 2004 #4 Del Skrevet 8. mars 2004 Puuuuusen min ligger ved siden av og maler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. mars 2004 #5 Del Skrevet 8. mars 2004 En hundevalp om 3-4 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 8. mars 2004 #6 Del Skrevet 8. mars 2004 åh, jeg vil også ha en pusekatt Hadde tre stykker tidligere, men nå er alle pusegullene mine gått bort. Det er rart det der, når man først har hatt katt, tror jeg alltid man kommer til å savne det hvis man ikke kan ha det senere (gjelder sikkert andre dyr også) :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 8. mars 2004 #7 Del Skrevet 8. mars 2004 Har hatt mange dyr i min barndom, no har eg ingen fordi eg ikkje har tid og plass til eit dyr. Det er fare for at eg flytta snart inn til byen og då er det ikkje gunstig. Men vil så gjerne ha ein liten svart pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. mars 2004 #8 Del Skrevet 8. mars 2004 Helt fra jeg var født har vi hatt katt hjemme, jeg er definitivt et kattemenneske. Nå har jeg og samboeren min en nydelig liten katt som heter Truly Scrumptious. Som Umulia sier, når man er vant til katt er det vanskelig å leve uten. Katten kan beundres her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. mars 2004 #9 Del Skrevet 8. mars 2004 Vi har to katter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #10 Del Skrevet 8. mars 2004 2 grå elghunder og 1 strihåra dachs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 8. mars 2004 #11 Del Skrevet 8. mars 2004 2 kattunger på snart 6 mnd. Sussie og Bamse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. mars 2004 #12 Del Skrevet 8. mars 2004 Nå har jeg tre herlige kattepuser og 13 fisker - kjøpte seks nye fisker i dag, så nå er det liv i akvariet :blunke: Ellers har jeg hatt masse forskjellige dyr før; hunder, hester, geiter, griser, høner, kaniner, marsvin, dansemus :o , hamster, fugler etc. etc. - Savner å ha flere dyr, men i en liten leilighet begrenser det seg jo en del da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 9. mars 2004 #13 Del Skrevet 9. mars 2004 Nå har jeg AmStaff, og kunne ikke vært mer fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 9. mars 2004 #14 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har hund. Katten flyttet til parfyme-damen når hunden flyttet inn. Jeg syns ikke noe om at katten min har ei på si', men det er ikke stort jeg kan gjøre med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 9. mars 2004 #15 Del Skrevet 9. mars 2004 En Cavalier King Charles Spaniel valp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 9. mars 2004 #16 Del Skrevet 9. mars 2004 En søt liten pusekatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 9. mars 2004 #17 Del Skrevet 9. mars 2004 En langhåret nydelig grå skogskatt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 9. mars 2004 #18 Del Skrevet 9. mars 2004 En pusefrøken av rasen Norsk Skogkatt. Og en guttepus som er blanding av Maine Coon og huskatt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 9. mars 2004 #19 Del Skrevet 9. mars 2004 Miss tricky: for noen nyyyydelige katter :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. mars 2004 #20 Del Skrevet 9. mars 2004 Vi har to undulater og en kanin, men ejg lurer på om jeg skal skaffe meg en kanin til, for han virker litt ensom av og til. Han får masse kos og er ute omtrent hele dagen, men det er nå noe eget med det å ha en som ne kan krype inn til å kose med. Så jeg regner med at det blir en kanin til her i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå