Gå til innhold

Hvem i Oslo, Asker eller Bærum er gode på å fikse øyenbryn? (forming, ikke tatovering)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo Fred Hamleten er dritgod, men gidder ikke vente et helt år! Noen andre må vel kunne fikse sånt greit også, eller? Noen med godt rykte på seg du kan anbefale?

:-)

Anonym poster: bb3e95cc36c0085c4654f009946ab795

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bah, sorry skrivefeil, smiler i tastaturet etter barna! Fred Hamelten, skulle det stå!

Skrevet

*smuler for svarte!!!!!

Skrevet

Binay på Jan Thomas Studio:-) Ville selv til Fred men det var ingen mulighet for før i 2014 eller noe. Ble anbefalt Binay av damen i resepsjonen. Positiv opplevelse :-)

Skrevet

Tusen takk! Jeg går forbi der i andre ærender iblant, så da skal jeg ta turen innom å spørre om de har tid til lille meg utpå nyåret en gang...:-) (føler meg sikkert som en elefant på glassmagasinet der inne, jeg er ikke så "damete" av meg, men men!)

Skrevet

Hos Binay får du time på dagen omtrent. Jeg fikk ihvertfall time dagen etter jeg ringte. Det var første gang jeg var på JTS så følte meg selv litt ukomfortabel og nervøs. Men de er så veldig hyggelige der alle sammen!

Skrevet

Hvor dyr er Binay?

Skrevet

Hvor dyr er Binay?

500 kr for farge og forming.

Skrevet

Takk. Det var ikke så ille. Anbefales det at man lar de gro litt?

500 kr for farge og forming.

Skrevet

Det vet jeg ikke så mye om, men jeg tror ikke det skal være en nødvendighet. Binay var den første jeg gikk til for å fikse/farge på øyenbrynene mine, jeg hadde aldri vært til noen andre eller visst noe særlig om det her før. Hvilke regler som var osv. Jeg hadde ganske nappede bryn når jeg kom dit, men hun fikk fikset de fine allikevel, uavhengig av det lille grunnlaget.

• 3 uker senere...
Skrevet

Vet jo Fred Hamleten er dritgod, men gidder ikke vente et helt år! Noen andre må vel kunne fikse sånt greit også, eller? Noen med godt rykte på seg du kan anbefale?

:-)

Anna (holder til hos JoJo & Friends) er fantastisk flink! Etter min mening bedre enn Fred. Koster 500 kr og nettopp åpnet for seg selv så du slipper de håpløst lange ventetidene :)

Du kan lese mer på siden hennes: www.annasmakeupworld.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...