AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Kjære mennesker på Kvinneguiden! Jeg trenger hjelp.. Her kommer min historie: For noen måneder siden så møtte jeg en gutt på byen. Vi var begge veldig fulle, men vi fant tonen og han endte opp med å bli med meg hjem der vi hadde sex. Vi pratet en del etterpå, og bestemte oss for å utveksle nummer før han dro. Jeg fikk mld av han dagen etter, og vi møttes igjen for andre gang et par uker etterpå. Vi møttes ganske sent på kvelden, men uten at noen av oss hadde drukket noe særlig, og hadde sex igjen. Denne gangen gikk han på natten. Jeg var den som sendte melding til han etter dette (uten at dette resulterte i et møte), og det gikk noen uker til vi opptok kontakten igjen. Da var det han som sendte mld, og vi møttes helga etterpå, edru, (igjen samme greiene som sist - vi hadde sex, og han gikk på natten). En uke etter dette så tok jeg iniativet og vi møttes igjen, og denne gangen overnattet han og gikk morningen etter. Så ja.. Pulevenn er vel det en tenker automatisk nå. Og det var jo det jeg tenkte også inntil nå i det siste. Vi har aldri snakket om "hva vi er", verken det at vi bare møtes for sex eller om vi er interessert i noe mer. Men jeg merker at jeg begynner å få følelser for han nå, men er usikker på om jeg bør prøve å ta steget videre. Vi har pratet veldig mye om personlige ting når vi har vært sammen, så det er ikke *bare* tøm-og-røm, etter min mening. Så det jeg lurer på er om neste gang jeg tar kontakt, om jeg skal hinte frampå om vi kanskje skal møtes for å ta en øl e.l? Altså prøve å ta det litt vekk fra det å bare møtes for å ha sex. Hva tenker dere? Anonym poster: a108bed604290f258c531cf86426ff4c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har vært i en lignende situasjon. I starten var det bare ment som en ons fra min side, og jeg ble veldig overrasket da han sendte sms etter første gang. Det ble til at vi fortsatte å treffes for å ha sex et par ganger på fylla, før jeg spurte om vi skulle dra på kino. Det sa han ja til, og vi fortsatte å omgås, også i edru tilstand. Det tok litt tid før jeg visste med sikkerhet at vi var kjærester, og den dag i dag har i enda ikke hatt "the talk". Uansett, idag, nesten fire år senere, har vi både hus og en baby på 7 mnd sammen, så mitt råd vil være; go for it, ellers får du aldri vite Anonym poster: 9610e233e584e884416345114f335c10 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Trådstarter her: Oi, så utrolig koselig da! Ja, jeg bør vel kanskje bare ta sjansen. Livet er for kort til å angre senere uansett Hvordan gikk du frem for å spør om kino da? Gjorde dere noe før/etter kinoen? Anonym poster: e680e0e867192ba42e98714b1781cba2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Trådstarter her: Oi, så utrolig koselig da! Ja, jeg bør vel kanskje bare ta sjansen. Livet er for kort til å angre senere uansett Hvordan gikk du frem for å spør om kino da? Gjorde dere noe før/etter kinoen? Anonym poster: e680e0e867192ba42e98714b1781cba2 Han hadde ringt meg/sendt melding (jeg husker ikke helt) mens han var på byn for å spørre om vi skulle møtes, jeg var allerede på vei hjem, og spurte om vi ikke heller kunne treffes for kino imorgen, og det var greit for ham. Dagen etterpå var jeg naturlig nok nervøs, jeg visste jo ikke engang om han husket dette. Men jeg "mannet" meg opp og ringte han for å spørre om kinodaten fremdeles var gjeldende, og det var den. Jeg skal ærlig innrømme at jeg tok meg en drink før jeg dro hjemmefra, men det gikk veldig fint likevel (skulle kino være et alternativ; ikke velg skrekkfilm). Vi møttes på kinoen. Etter at filmen var ferdig dro vi hjem til ham, skiftet til et litt penere antrekk (jeg hadde med i vesken), spiste en middag, ikke noe veldig fancy, det var sikkert Egon eller noe, før vi dro på byen sammen. Lykke til Det er nok ikke verre enn å sende en melding hvor du skriver "Er du med å ta en øl xdag?" Tror det er lurt å foreslå en spesiell dag, og ikke bare si "en dag", for da er det ikke sikkert at det kommer til å bli noe av. Det går helt sikkert fint, utifra det du skriver virker det jo som om han er litt interessert Anonym poster: 9610e233e584e884416345114f335c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå