Gå til innhold

Fått følelser for pulevenn - hvordan gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en pulevenn i noen mnd som jeg nå har fått følelser for. Han var i utgangspunktet interessert i mer enn et puleforhold tror jeg. Vi traff hverandre på byen og han inviterte meg på date. Vi dro på date og han ville treffes igjen. Jeg avslo fordi jeg ikke var interessert og ikke klar for noe forhold.

Ikke så lenge etterpå traff vi hverandre igjen på byen og det endte i sex. Etter det sendte han mld om vi skulle se film eller finne på noe en dag. Jeg avslo, men foreslo å møtes for uforpliktende sex på fast basis og dette ble han med på. Slik har vi holdt på i noen mnd. Nå har jeg altså fått følelser for ham, men er jo ikke sikker på om han har noen følelser eller er interessert i noe mer. Jeg har troa på at han kan være interessert i noe mer pga hvordan han var i starten da vi traff hverandre og andre tegn mens dette forholdet har pågått (han overnatter alltid når han er hos meg og holder rundt meg hele natta, han kan finne på å kysse meg på kinnet i offentlighet, en gang ba han meg med på fest og presenterte meg for vennene sine da jeg kom dit, han satt også sammen med meg under hele festen, av og til holder han meg i hånda under sex, vi prater også med jevne mellomrom på facebook bare for å prate uten at det resulterer i noe mer)

Hva tror dere? Er det håp? Og hvordan skal jeg gå frem? Jeg vil ikke skremme ham vekk... Kan jeg f.eks si at jeg har begynt å like ham ekstra godt i det siste? Eller at jeg liker ham godt? Vil han ta hintet da?

Anonym poster: 45e4bb10cff8bae29a29676f0ff600e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan si at du liker han :)

også kan du invitere han med på artige/koselige aktiviteter, annet enn film på sofaen og sex etterpå.

Skrevet

Han liker deg, han liker deg, han liker deg!!! :) Hehe. Jeg vet ikke, altså, men det høres veldig sånn ut for meg! Jeg gjør iallefall akkurat de samme tingene med min sex-venn som jeg er kjempeforelsket i :) Jeg liksom snik-intimiserer ting for at ikke det skal bli for stort og skummelt for sånne med forpliktelsesangst! :)

• Liker 1
Skrevet

Han liker deg, han liker deg, han liker deg!!! :) Hehe. Jeg vet ikke, altså, men det høres veldig sånn ut for meg! Jeg gjør iallefall akkurat de samme tingene med min sex-venn som jeg er kjempeforelsket i :) Jeg liksom snik-intimiserer ting for at ikke det skal bli for stort og skummelt for sånne med forpliktelsesangst! :)

tenkte det samme:-)

Anonym poster: 21189c4b84ee9deb7f315f653875c085

Skrevet

Han jeg hadde oppførte seg på akkurat samme måten. Vær varsom TS. Min forsvant nemlig med halen mellom beina når jeg satte ord på følelsene mine for ham. :(

Anonym poster: a86035a466b8929d8ddf410a5484e510

Gjest brutal mann
Skrevet

Tja... Se om han vil være fysisk uten å pule også. Mao, overnatte mye oftere.

Skrevet

Tja... Se om han vil være fysisk uten å pule også. Mao, overnatte mye oftere.

Om man overnatter oftere så puler man jo oftere også da!!

Anonym poster: 98a2a5f72d22d5bfe167563052f90c4d

Skrevet

Dette var rart, du har jo egentlig avvist han. Så spørs om han gidder å bli mere avvist... Du oppfører seg som om du er litt ubesluttsom..

Anonym poster: 5648026a972ce4962470fb2e769af874

Skrevet

Dette var rart, du har jo egentlig avvist han. Så spørs om han gidder å bli mere avvist... Du oppfører seg som om du er litt ubesluttsom..

Anonym poster: 5648026a972ce4962470fb2e769af874

TS her.

Ja er fullt klar over min ubesluttsomhet.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...