Kira27 Skrevet 8. mars 2004 #1 Skrevet 8. mars 2004 Hei, ser at både Lookfantastic og Strawberrynet selger Dermalogica. Hvilke erfaringer har dere med disse nettbutikkene, hva er leveringstidene, hva koster frakten (ser at Strawberrynet har gratis frakt), og fra hvem får man kjøpt de billigste Dermalogica-produktene ?
Kira27 Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2004 Det samme spørsmålet gjelder for essentialdayspa.com
Gjest Ethereal Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 Du finner informasjon om det på butikkenes hjemmesider... Generelt kan jeg si at LF har veldig korte leveringstider, mens ting fra SN gjerne er litt billigere. ED har ganske dyr porto, rundt 80NOK, så du må regne på om det lønner seg.
glaciera Skrevet 9. mars 2004 #4 Skrevet 9. mars 2004 Utvalge på SN er ofte litt "rart" synes jeg - kanskje de er primært rettet mot det amerikanske markedet? Generelt har jeg vært mest fornøyd med LF, selv om det utvilsomt er litt dyrere enn SN.
Gjest Cuddly Skrevet 9. mars 2004 #5 Skrevet 9. mars 2004 Virker som de ganske ofte er utsolgt for ting hos SN, men bare man venter litt så dukker det (som regel) opp igjen...
Kira27 Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2004 Vet dere hva frakter hos LF koster (synes det var litt vanskelig å finne fram til frakt o.l. på deres nettsider)?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Frakten forandrer seg etter som du bestiller, prøv deg fram og gang med 12. bestillingen er ikke fullført før du har trykket kortnr osv.
Gjest Ethereal Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Pundet er ca 13 kr nå: Valutakalkulator: http://www.aftenposten.no/nyheter/okonomi/...ta/javakalk.htm
Kira27 Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2004 Jeg har ikke opplevet å få pakke stoppet i tollen. Om pakken din blir det, refunderer Strawberrynet alle utgiftene i etterkant om du tar kontakt med dem. Stemmer det virkelig at SN refunderer evt. tollutgifter ?? Gjør de dette også hvis man har bestilt for over 200 Nkr ? Har LF den samme servicen ? Er det sant at LF og SN skriver ned beløpet på pakkene ? Har sett meg ut et par produkter som jeg ønsker meg, men det ene produktet koster ca.280 Nkr...kiipt å ikke kunne bestille det i frykt for at det blir stoppet i tollen :-?
Dødspingvinen Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 Stemmer det virkelig at SN refunderer evt. tollutgifter ?? Gjør de dette også hvis man har bestilt for over 200 Nkr ? Har LF den samme servicen ? SN refunderer tollutgiftene. Du trenger ikke fortolle noe som koster under 200 kr uansett. De refunderer uansett hvor mye du har kjøpt for. Tror ikke LF gjør det samme, men kan ikke si det helt sikkert.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #11 Skrevet 10. mars 2004 Jeg har handlet ca 12-13 ganger fra strawberry og ikke blitt stoppet.
Kira27 Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2004 Da er det vel bare å bestille ivei...synd at SN ikke har inne alle produktene jeg ønsker å kjøpe...har sendt de mail med forespørsel, så jeg håper at produktene snart dukker opp igjen hos SN...hvis ikke blir det vel LF (selv om de blir litt dyrere).
Fru Snurp Skrevet 11. mars 2004 #13 Skrevet 11. mars 2004 Jeg bestilte fra Essential Day Spa 5 mars. I går kom hentelappen fra posten :-) Kjøpte 3 produkter fra MD Formulations og sparte 420.- (da har jeg regnet med frakten på 80.-) Pakkene fra Essential Day Spa har aldri blitt stoppet i posten. Den eneste gangen jeg bestilte fra Strawberrynet ble pakken stoppet.
Kira27 Skrevet 11. mars 2004 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2004 Hva er nettadressen til Essential Day Spa ?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #15 Skrevet 11. mars 2004 Hva er nettadressen til Essential Day Spa ? www.essentialdayspa.com
SunAndMoon Skrevet 11. mars 2004 #16 Skrevet 11. mars 2004 SN refunderer tollutgiftene. Du trenger ikke fortolle noe som koster under 200 kr uansett. De refunderer uansett hvor mye du har kjøpt for. Tror ikke LF gjør det samme' date=' men kan ikke si det helt sikkert.[/quote'] Hvordan fungerer dette i praksis?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #17 Skrevet 12. mars 2004 Nå var jeg nettopp og henta pakke fra strawberry,var redd den skulle bli stoppa siden jeg bestillte 500 ml av Dermalogica bodywash, og 500 ml bodylotion + mascara,men det gikk helt fint med stor eske, N å har jeg bestillt ca 13 ganger og aldri blitt stopppa i tollen ,så jeg tror ikke de er så nøye på pakker fra de lenger..??
Kira27 Skrevet 12. mars 2004 Forfatter #18 Skrevet 12. mars 2004 Høres jo veldig bra ut...har også lyst å bestille fra SN, men dessverre er de utsolgt for to av produktene jeg ønsker å kjøpe...kiipt :-?
SunAndMoon Skrevet 12. mars 2004 #19 Skrevet 12. mars 2004 Jeg snakker om å få penger tilbake osv...?? Hvordan fungerer dette? Kommer de inn på konto, får du pengene som en slags "tilgodelapp" eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå