AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Dette skjedde for noen mnd siden, jeg og gutten er fremdeles kjærester; Jeg var 17 og han var 19 år. Han er mye større enn meg også mye sterkere. Jeg og han var på en fest hvor jeg fant ut at han hadde vært utro og løyet til meg om masse ting. Jeg fikk vite at alle visste det, og han hadde gått til mine venner og bedt de ikke si det til meg. Jeg tok det opp, han nektet, men inrømmet tilslutt løgnene sine... Jeg gikk, jeg skrek til han at jeg aldri ville ha mer å gjøre med han, noe som fikk det til å renne helt over for han så han begynte å skrike, grine og alt mulig. Jeg klappet til han, ikke spessielt hardt og jeg vet jeg ikke burde gjort det, men det rant over for meg. Så prøvde jeg å gå igjen, men da begynte han å slå seg selv, hardt. Ordentlige harde knyttneve slag i ansiktet, jeg får panikk og prøver å stoppe han, da ber han meg slå han, jeg vil ikke, men han fortsetter å slå seg selv. Så jeg slo til han, han ba om mer og mer, og slo seg selv... Det endte med at jeg og han dro til han, han følte seg dårlig (syk) så jeg lagde kakao og vi sov sammen... forholdet ble bra igjen... Jeg sliter med så utrolig dårlig samvittighet, har snakket med han om det flere ganger og jeg vet at jeg ALDRI kommer til å slå han NOENSINNE. Jeg har aldri hatt den følelsen, jeg blir overbeskyttende mot han, steller han, pleier han uansett om det er flere månder siden det skjedde. Han sier det går bra, men jeg angrer så utrolig, har til og med bedt han slå meg tilbake men det nekter han jo.. Jeg vet at han kunne stoppet meg når som helst, jeg vet han kunne gått.. Han slo seg selv, han ba om å bli slått... jeg vet jeg gjorde noe så utrolig ufattelig utilgivelig, og jeg angrer som bare det. Likevell... burde jeg skamme meg så mye og være så lei meg for det? Han sier det går bra, jeg tror ikke det har ødelagt noe, han stoler helt på meg... Og ikke minst, er det noe jeg kan gjøre for å gjøre det bedre? Anonym poster: 2bcd5b8a3b57535e51d740c11d7f468f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Har dessverre ingen gode tilbakemeldinger til deg :/ men jeg vil bare kommentere at det var en merkelig måte å reagere på, og enda merkeligere at det var akkurat slik kjæresten min reagerte i starten av forholdet da han var utro mot meg, bare kyss men likevel. Begynte å gråte og var helt fra seg, sa jeg fortjente så mye bedre enn han og at han hatet seg selv. Så begynte han å slå seg selv hardt i ansiktet, fordi han mente at han fortjente å bli banket opp. :S Dere var på en fest, så mest sannsynlig hadde han i ditt tilfelle også drukket alkohol? Jeg fikk hvert fall stoppet han, men har fundert litt over den reaksjonen. Er det andre menn her, eller kvinner for den saks skyld, som har opplevd det samme? Er det mange menn som tenker slik, hater seg selv så mye at de blir voldelige mot seg selv. Nå slo jeg aldri kjæresten min, men jeg tror du bare må godta at slik ble det. Han sier at det går bra, men jeg skjønner godt at det plager deg. Du kan jo prøve å snakke litt mer med han om det, fortelle hvor mye det plager deg. men jeg tror han vet at du elsker han og aldri ville slå da, eller kommer til å gjøre det igjen Anonym poster: 1dee38674d2176e4665dbbd3f8db5cee
Gjest anonym Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 Gratulerer med å ha gått med på en fullblods manipulering av tankesettet Han var utro, du har skyldfølelse. Gutten kan sine saker
tulipaner Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Du kjære deg.... Han slo seg selv kun for å få oppmerksomheten din, noen reagerer bare sånn... rart med det, vi mennesker er noen kompliserte vesner... noen lager drama og tar tabletter, ikke farlig dose, men sier det er mye mer, andre truer med selvmord, andre slår seg selv, noen bruker barberblad osv osv, ofte vil de ha oppmerksomet, eller i noen tilfeller hjelp i HANS tilfelle så tror jeg han følte seg pill råtten elendig innvendig fordi du avslørte han, og han fikk rett og slett panikk, han klarte ikke å håndtere situasjonen... han va redd for å bli dumpa... Men det var det du skulle gjort... dumpa han... han var utro og han lyger! du kan jo ikke stole på¨han igjen, uansett hvor mange ganger han ber om unnskylding.... Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Du kjære deg.... Han slo seg selv kun for å få oppmerksomheten din, noen reagerer bare sånn... rart med det, vi mennesker er noen kompliserte vesner... noen lager drama og tar tabletter, ikke farlig dose, men sier det er mye mer, andre truer med selvmord, andre slår seg selv, noen bruker barberblad osv osv, ofte vil de ha oppmerksomet, eller i noen tilfeller hjelp i HANS tilfelle så tror jeg han følte seg pill råtten elendig innvendig fordi du avslørte han, og han fikk rett og slett panikk, han klarte ikke å håndtere situasjonen... han va redd for å bli dumpa... Men det var det du skulle gjort... dumpa han... han var utro og han lyger! du kan jo ikke stole på¨han igjen, uansett hvor mange ganger han ber om unnskylding.... Lykke til enig! Og det er ikke en sunn reaksjon! fyren høres ikke helt god ut. Anonym poster: 79decbf3fc8061e9ec57928c8f23dcfb 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #6 Skrevet 9. desember 2012 FORRESTEN: Det viste seg i ettertid at han ikke hadde vært utro, han hadde bare løyet om så mye, han løy om hvor han var den kvelden, og jeg fikk høre av folk at han hadde sovet hos en jente og vært på en vill fest, til meg sa han at han var hjemme. Denne jenta var (og er) bestevennina hans, det sa ingen til meg, hun er også kjæresten til bestekompisen hans som også var der. Jeg var sikker på at han hadde vært det, hvorfor ellers skulle han lyve? Og når han allerede er begravd så dypt i sine løgner er det umulig å stole på han... men vi er forbi akkurat den delen.. Anonym poster: 2bcd5b8a3b57535e51d740c11d7f468f
Bernardette Skrevet 9. desember 2012 #7 Skrevet 9. desember 2012 Milde Moses. Han er dust og må ha noen diagnoser. Du tror ham, og har i tillegg dårlig samvittighet. Hva er dette for noe fordømrade piss? Seriøst frøken, er det dette du vil med livet ditt? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå