Thomasine Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 En annen tråd her inne går på hva man baker til jul. Jeg vil ha tips til raske, enkle julegodteri som ikke nødvendighvis trenger å stekes. Har funnet en oppskrift på Appelsintrøffler. Brente mandler blir det kanskje, men det tar litt lang tid og blir ofte for brente... Annet som er godt og kan spises av barn også?
Gjest Athena89 Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Alt av sjokoladekuler kan man legge alt mulig av smak på.. Og det er også morsomt for barna å hjelpe til med.. Lag sjokolade"deig" og sett fram skåler med forskjellige strøssel og la barna hjelpe med å dyppe
Kanelsnurra Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 peppermyntekonfekt lager jeg alltid:) Melis, kondensert melk, eggehvite og peppermynteolje... Lager kuler som jeg dypper i sjokolade! Enklere og bedre blir det ikke;)
Gjest Stronger Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Karameller! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=378579&st=0
Gjest pepper Skrevet 9. desember 2012 #5 Skrevet 9. desember 2012 Cookies-kuler er digg! http://www.lovelybak...deig-kuler.html
Gjest Fluttershy Skrevet 10. desember 2012 #6 Skrevet 10. desember 2012 Jeg lagte brente mandler for noen dager siden. Det tok ikke så veldig lang tid. Har planer om å prøve meg på karameller også.
Gjest Athena89 Skrevet 10. desember 2012 #8 Skrevet 10. desember 2012 Det er veldig godt med sjokoladetrøfler med baileys
Thomasine Skrevet 10. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2012 Takk for svar. Oreotrøfler - mulig å få en god oppskrift?
Safira Skrevet 11. desember 2012 #10 Skrevet 11. desember 2012 Det finnes en svær konfekttråd her. Mange fine oppskrifter i den Jeg tror jeg skal lage sjokoladetrøfler, mozartkuler, peppermyntekonfekt, baileyskuler, peanøtter med sjokoladetrekk, og kanskje prøve meg på brente mandler. Tidligere har jeg også laget kokosbiter/bounty, kandisert appelsinskall, oreokuler og peanøttsmørkonfekt/peanut butter cups. Denne oppskriften på oreokuler/trøfler har jeg brukt, synes de blir gode. 1
Badeand Skrevet 11. desember 2012 #11 Skrevet 11. desember 2012 Takk for svar. Oreotrøfler - mulig å få en god oppskrift? Bare å google oreotrøfler, så finner du mange oppskrifter. Jeg laget med hvit sjokolade, synes det er bedre enn med mørk sjokolade/melkesjokolade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå