Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger hjelp med julegave til et nært vennepar. De sier de har nok av ting og tang, og ønsker seg opplevelser, gjerne gavekort på alt fra restauranter til konsertopplevelser.

Synes det er så vanskelig! For at det skal bli en ok gave, må man jo legge så mange penger i det. Til andre vennepar kjøper vi for rundt 300 kr. Men det er vel ikke store opplevelsen man kan få for 300 kr for to personer?

Noen som har noen lure ideer? Vinsmakingskurs hadde vært midt i blinken, men da må jeg legge i nesten en tusenlapp... Skal jo bare være en vanlig julegave, ikke bryllupsgave el.l. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To kinogavekort og ei flaske vin! :)

• Liker 6
Skrevet

Lurt - er jo mange bra filmer som kommer i jula. hobbiten, f.eks....

Skrevet

Evt filmkurv trenger ikke bli så dyrt: DVD, vin og snop.

• Liker 1
Skrevet

- Kinogavekort

- Gavekort fra museum/galleri

- Noen teaterforestillinger og konserter er da også under 150 kr, så det ikke blir mer enn 300 for to billetter

- Middag for to på en ny restaurant. Det trenger ikke være gourmet for at det er kjekt, det er artig å prøve nye steder selv om man bare har 300 å "rutte" med. Får mye god mat om man går for asiatisk eller lignende.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan jo gi g gavekort eller penger "øremerket" restaurant besøk.300 kr. er bra det.De kan jo legge i litt selv..de har kanskje råd til å kjøpe middagen selv men med 300 kr ekstra kan de unne seg en god vin eller kaffe og dessert feks.

Vi hadde blitt veldig glad for en slik gave.

Endret av søstertusenfryd
  • Liker 1
Skrevet

Hei, trenger hjelp med julegave til et nært vennepar. De sier de har nok av ting og tang, og ønsker seg opplevelser, gjerne gavekort på alt fra restauranter til konsertopplevelser.

Synes det er så vanskelig! For at det skal bli en ok gave, må man jo legge så mange penger i det. Til andre vennepar kjøper vi for rundt 300 kr. Men det er vel ikke store opplevelsen man kan få for 300 kr for to personer?

Noen som har noen lure ideer? Vinsmakingskurs hadde vært midt i blinken, men da må jeg legge i nesten en tusenlapp... Skal jo bare være en vanlig julegave, ikke bryllupsgave el.l. :)

Kinobilletter

Teater

Enkelte konsertbilletter ( F.eks lokale på lokal scene. har ofte CC på 100-150,- )

Ellers synes jeg det er litt rart å ønske seg opplevelser fra venner man ellers handler en blomsteroppsats / julepynt fra Glassmagasinet / bøker til. :P

• Liker 1
Skrevet

Kinobilletter, en flaske vin og gratis barnepass dersom det er aktuelt.

Mange gårder har samarbeid med ulike typer forestilling. Jeg var nettopp på en gård og så en monolog av Mankell. Du må lete, men det er mulig.

Anonym poster: 84a6e0824034dc722764326c617c4a24

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...