Gjest Trønder Skrevet 9. desember 2012 #1 Del Skrevet 9. desember 2012 Hei! Jeg trenger hjelp til julegave til kjæresten min (18 år)- Har vært sammen 8 mnd ca og syns derfor gaven ikke trenger å være så dyr (som freks ipad osv)... Trenger derfor tips! Dette er en gutt det er UMULIG å kjøpe klær til, filmer osv.. en som har alt! Mvh Jente (18 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 9. desember 2012 #2 Del Skrevet 9. desember 2012 Hva med å finne en fin ramme og å fremkalle et bilde av dere to ? Pakk det inn i en fin boks, med noe silkepapir rundt! Det skal jeg gjøre. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 9. desember 2012 #3 Del Skrevet 9. desember 2012 Bruker han noe smykker og lignende da? Kjeder fra Police er jo tidløse, armbånd like så. Mansjettknapper. Bilde av dere to som nevnt over:) Gavekort på kosekveld hjemme med både massasje, BJ og det som er;) Er det noen blader han liker å lese så kan han vel få et årsabonnement på det? (Vi menn, FHM etc) Spørs litt hvor mye du skal legge i gaven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trønder Skrevet 9. desember 2012 #4 Del Skrevet 9. desember 2012 Tusen takk for gode tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earthbird Skrevet 9. desember 2012 #5 Del Skrevet 9. desember 2012 Hjemmelagde gavekort er koselig! Kanskje kjøpe en opplevelse som dere kan dele? Billetter til noe kult feks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 9. desember 2012 #6 Del Skrevet 9. desember 2012 Hei var i samme situasjon for to år siden, vi er fortsatt sammen. Jeg kjøpte tre bokser i forskjellige strl: I den minste la jeg et skinnarmbånd, ikke alt for dyrt, men veldig fint. I den andre, fyllte jeg opp med favoritt godteriet hans. Og i den største skrev jeg masse små lapper og svidde av kanten(ga litt vintage effekt.) med mange lapper om hvorfor jeg elsket/likte han. De fleste setter pris på gaver som er gjort litt ut av. han ble kjempeglad. håper du iallefall fikk et brukbart tips du kan tenke på Jeg pyntet også boksene i pene mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smaren Skrevet 9. desember 2012 #7 Del Skrevet 9. desember 2012 Bilde av dere to synes jeg var et koselig forslag Har han noen spesielle interesser? Fant en del tips her forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå